Dere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.God natt! Her er vi snart fremme. Rett over én time igjen
Vi kjører om noen timer, plukke sammen klærene våre og få alt ut i bilen og spise frokost, så er vi klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.God natt! Her er vi snart fremme. Rett over én time igjen
Åhh. Søren, det var du som skrev detteGod morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal![]()
Åhh. Søren, det var du som skrev dette
Da er du ikke uthvilt da
Det får du gjøre.Hehe, nei ikke heltmen får ta det igjen seinere idag..
Det får du gjøre.
Plutselig trenger du det...
god tur hjem i dagDere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.
Vi kjører om noen timer, plukke sammen klærene våre og få alt ut i bilen og spise frokost, så er vi klare
God morgenGod morgen
Fikk ikke sove før langt på natt
Takk for det.god tur hjem i dag
Nei da vil jeg tro det heller er kjøligNeida, om han blir våt av regn eller basseng spiller for såvidt ingen rolle![]()
Utfordringen er at bassenget er soloppvarmet, og det er ikke akkurat varmt![]()
Æsj...håper det snurInnom mens jeg hører regnet plaske ned :-o
God klem til degDa er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..
Ååh, føler med deg! Har det egentlig veldig spnn selv og. Vært hjemme i to uker, og skal reise idag. Vil ikke!! Håper det gikk bra med minst som skulle sove i bilen!Da er vi på vei hjem, og jeg har lyst til å grine. Type hulkegrine. Jeg vil ikke dra.. D jeg drar til er jo ikke "ordentlige" hjemmet mitt. Vil bo i hjembygda..
Juhuu, det er jo gøy! Stod opp halv fem jeg, etter 4 timer usammenhengende søvn.. Har fått sovet to timer etter det da, men føler meg litt fjernGod morgen! Nå går det ikke an å sove mer her... Det er stor måkefest utenfor vinduet. Tror jeg blir gaaaaal![]()
Ååh, føler med deg! Har det egentlig veldig spnn selv og. Vært hjemme i to uker, og skal reise idag. Vil ikke!! Håper det gikk bra med minst som skulle sove i bilen!
Dere er hjemme dere da, mens jeg akkurat har våkna.
Såå bra da!D gikk kjempebra! Hun var våken siste 45 min ca, kom med litt gråt akkurat når vi stoppa bilen utafor døra
Trist å ha d sånn..
Såå bra da!![]()
Huff, ja.. Er ikke no gøy.. Savner virkelig å bo her, er liksom her jeg føler jeg hører til, men er flere grunner til at vi ikke flytter tilbake så man må jo bare innfinne seg med det. Bor 130 mil unna hjemme liksom, og nå skal vi ikke tilbake før neste sommer![]()