Haha...synes jeg ser degHadde en drøm om det en gang hvor jeg med min scene skrekk måtte opp og underholde siden Tamara var en time forsinket på grunn av trafikk kork...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...synes jeg ser degHadde en drøm om det en gang hvor jeg med min scene skrekk måtte opp og underholde siden Tamara var en time forsinket på grunn av trafikk kork...
Så kjekt. Da er det uansett ikke mange dager igjen. Lange ventede?Hehe! Har alt på plass allerede, hadde termin for 9 dager siden![]()
Så koselig og så heldige dere erEn gang nå i våres![]()
Det gjør du helt sikkertHaha...synes jeg ser deg![]()
Hadde en drøm om det en gang hvor jeg med min scene skrekk måtte opp og underholde siden Tamara var en time forsinket på grunn av trafikk kork...
VentedagerSå kjekt. Da er det uansett ikke mange dager igjen. Lange ventede?
Da kan de bare ha det så godt med måkeskrikIkke alle er like smarte... Og ikke alle nytter det å gi beskjed til heller. Ihvertfall når de ikke snakker norsk engang.. Djises..![]()
Jeg bare pratet masse og prøvde å underholde.Hihihva underholdt du med da?
Kommer jo til deg i oktoberJeg vil også møøøøte noen![]()
Så kjekt. Da er det uansett ikke mange dager igjen. Lange ventede?
Hvor i Norges land er det du bor da?Jeg vil også møøøøte noen![]()
Nyt senga![]()
Da kan de bare ha det så godt med måkeskrik
Bare synd det går utover dere også![]()
Kommer jo til deg i oktober![]()
Hvor i Norges land er det du bor da?
Håper han får snudd greit tilbakeWill do.
Mannen var ikke klar for å legge seg, han må snu døgnet litt etter tre uker sammen med sin mor. Han legger seg jo også til vanlig senere enn meg, men da likevel en time eller to tidligere enn de siste ukene, (med unntak av ekstrem jobbing da)
Da har de nok forduftet vil jeg troJa, santhåper de kan fly før vi kommer hjem med mini... Ellers blir det camping i stua på hele familien
![]()
Kan ikke love god tid neiJa, det gjør du jo![]()
Men blir dårlig med tid da sikkert![]()
Det er jo godt å vite at du snart blir satt inn gang da. Krysser fingrene for at det skjer i natt/ morgen...Kjedelig å vente... Men om ikke noe skjer imorgen, blir jeg satt igang på tirsdag. Så er uansett ikke så lenge igjen![]()