Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klem til deg
Stor klem til deg![]()
Da sender jeg over mangeTakk! Kjenner jeg trengte den.
Haha
Mi var ute 3t etter vannet ble tatt og riene ble aldri vonde. Skjønte ikke no! Så jeg kommer aldri til å tørre å dra hjem![]()
Håper du har rett og ikke blir overrasketHehe nei da er det noe annet. Her brukte første så lang tid at jeg satser på å ha god tid denne gangen og![]()
Hjemme hos oss legges salaten i bunnen, tomat, paprika og agurk oppå men blandes ikke. Så forsyner alle seg med det vi vil ha, mannen salat, agurk og paprika, og en og annen tomat om den kommer med, jeg med salat og tomat, jentungen får tomat og agurk, paprika om hun har skåret den selv (liker bare det dersom hun kuttet, må vite..) og guttungen alt.Så dersom jeg skulle laget salat til oss skulle jeg laget salat som normalt, men hatt en skål med paprika og en med tomat ved siden av...
Jeg nå ikke totalrense før steking, men det har aldri falt meg inn å steke en hel uten å dele opp da.Aha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da?![]()
Håper du har rett og ikke blir overrasket![]()
Når tenker du reise tilbake?
Jepp, det kan den. Tidkrevende i alle fall. Med mange ingredienser og store kvantum. Ikke veldig, veldig vanskelig de jeg lager, men jeg vet at salat er ikke salat, mange har i ting jeg ikke ville tenkt på.du om det
En salat kan da være komplisert den.
Jeg nå ikke totalrense før steking, men det har aldri falt meg inn å steke en hel uten å dele opp da.
Hahah, godt jeg ikke er henne daHadde du vært datteren min ville du da ha løpt ut for å dusje![]()
HeheHehe ja det gjør jeg ogom ikke jeg får rier så måtte jeg bare være der innen kl 15 i morgen. Om jeg får rier så tar jeg det som det kommer. Men foreløpig er det bare litt ubehag innimellom
![]()
Svigermor lager en sånn innviklet enJepp, det kan den. Tidkrevende i alle fall. Med mange ingredienser og store kvantum. Ikke veldig, veldig vanskelig de jeg lager, men jeg vet at salat er ikke salat, mange har i ting jeg ikke ville tenkt på.
Hehe
Synes du er modig jeg![]()
God natt og masse lykke tilTja vet ikke om jeg er det akkurat![]()
Men nå skal jeg prøve å sove litt trur jeggod natt
![]()
Lang dag her og gitt. Sliten!Nå skal jeg komme meg i seng. Vært en lang dag.