Skravletråd Juli.

Haha :p
Mi var ute 3t etter vannet ble tatt og riene ble aldri vonde. Skjønte ikke no! Så jeg kommer aldri til å tørre å dra hjem :p

Hehe nei da er det noe annet. Her brukte første så lang tid at jeg satser på å ha god tid denne gangen og :P

Så dersom jeg skulle laget salat til oss skulle jeg laget salat som normalt, men hatt en skål med paprika og en med tomat ved siden av...
Hjemme hos oss legges salaten i bunnen, tomat, paprika og agurk oppå men blandes ikke. Så forsyner alle seg med det vi vil ha, mannen salat, agurk og paprika, og en og annen tomat om den kommer med, jeg med salat og tomat, jentungen får tomat og agurk, paprika om hun har skåret den selv (liker bare det dersom hun kuttet, må vite..) og guttungen alt.

Vi er så enkle, så...

Aha jeg skjønner Hehe hva gjør du om du skal steke en hel kylling uten å dele den da? :P
Jeg nå ikke totalrense før steking, men det har aldri falt meg inn å steke en hel uten å dele opp da.

Håper du har rett og ikke blir overrasket:p :o
Når tenker du reise tilbake?

Hehe ja det gjør jeg og :P om ikke jeg får rier så måtte jeg bare være der innen kl 15 i morgen. Om jeg får rier så tar jeg det som det kommer. Men foreløpig er det bare litt ubehag innimellom :)

du om det ;)
En salat kan da være komplisert den.
Jepp, det kan den. Tidkrevende i alle fall. Med mange ingredienser og store kvantum. Ikke veldig, veldig vanskelig de jeg lager, men jeg vet at salat er ikke salat, mange har i ting jeg ikke ville tenkt på.

Jepp, det kan den. Tidkrevende i alle fall. Med mange ingredienser og store kvantum. Ikke veldig, veldig vanskelig de jeg lager, men jeg vet at salat er ikke salat, mange har i ting jeg ikke ville tenkt på.
Svigermor lager en sånn innviklet en

Back
Topp