Skravletråd Juli.

Hmm da kom ikke frøkna hjem i dag da, hun sover en ekstra natt hos besteforeldrene. Så hva skal jeg ha til middag i dag? Noe enkelt, lett, ikke kvalmende, uten tomat, løk, svin, sterke ting... noen som har tips eller? Hadde pasta og salat i går så frister ikke i dag :P
Ostesmørbrød?:P

Hei du;)
Tok bare et random innlegg her jeg nå...
Hvordan går det med deg?:D

Hei hei søta :)
Jo det går greit her, sliter med å få i meg nok drikke og med varme så betyr det hodepine :P men ellers er jeg bare øm i div kroppsdeler :P lillebror ligger godt i magen virker som han blir en stund til egentlig :)

Hvordan går det med deg da?

Hei hei søta :)
Jo det går greit her, sliter med å få i meg nok drikke og med varme så betyr det hodepine :p men ellers er jeg bare øm i div kroppsdeler :p lillebror ligger godt i magen virker som han blir en stund til egentlig :)

Hvordan går det med deg da?
Huff, kjedelig. Så varmt hos deg?
Hvor langt på vei i dag:)?

Kan vel ikke klage, men vanskelig å stå i 100% jobb.

Ungene klarer seg, De blir bare surere og surere dess lavere blodsukkeret blir, og vanskelige å ha med å gjøre, og kommer ikke til å kunne sistte stille på stolen under middagen om vi så har med superlim.

Jeg går nok opp i vekt etterhvert, det pleier inntreffe sånn rundt uke 18-20 virker det som, så jeg stresser ikke, men håper jeg ikke har gått NED på disse 14 dagene med ferie.
Du får fråtse i mat og kose deg:P

Huff, kjedelig. Så varmt hos deg?
Hvor langt på vei i dag:)?

Kan vel ikke klage, men vanskelig å stå i 100% jobb.

Ja det er varmt og jeg takler varmen dårlig i utgangspunktet :P jeg er 4 dager over termin i dag :)

Uff ja skjønner det, men er det noe som kan tilrettelegges eller? Når går du tilbake i din egen stilling?

Ja det er varmt og jeg takler varmen dårlig i utgangspunktet :p jeg er 4 dager over termin i dag :)

Uff ja skjønner det, men er det noe som kan tilrettelegges eller? Når går du tilbake i din egen stilling?

4 dager over faktisk. Gikk du over med jenta?:)

Har allerede tilrettelagt ganske mye.
Har jobbet 100% lenge nå, men min stilling ar i utgangspunktet fra 22juli.

4 dager over faktisk. Gikk du over med jenta?:)

Har allerede tilrettelagt ganske mye.
Har jobbet 100% lenge nå, men min stilling ar i utgangspunktet fra 22juli.

Gikk 13 dager over med hu, så har hvert veldig forberedt på at jeg kom til å gå over denne gangen også :)

Oki kanskje litt lettere med redusert stilling når du går i din egen stilling. Er det bekkenet eller er formen dårligere igjen?

Gikk 13 dager over med hu, så har hvert veldig forberedt på at jeg kom til å gå over denne gangen også :)

Oki kanskje litt lettere med redusert stilling når du går i din egen stilling. Er det bekkenet eller er formen dårligere igjen?
Okei forstår. Her satser jeg på før termin:p

Joda, ikke noe problem det. Hmm, tja. Generelle plager og tung jobb. Sover veldig dårlig. Opp for å tisse 7-8ganger hver natt:p

Okei forstår. Her satser jeg på før termin:p

Joda, ikke noe problem det. Hmm, tja. Generelle plager og tung jobb. Sover veldig dårlig. Opp for å tisse 7-8ganger hver natt:p

Ja man vil vel helst ikke gå over, men jeg har hvert veldig forberedt på det siden jeg så lenge over med frøkna :)

Du har ikke undersøkt mulighetene for svangerskapspenger da? Man trenger jo ikke å ha 100% svangerskapspenger men redusert, her brukes det mye for å holde folk lengst mulig i jobb om man ikke kan tilrettelegge nok :)

Ja man vil vel helst ikke gå over, men jeg har hvert veldig forberedt på det siden jeg så lenge over med frøkna :)

Du har ikke undersøkt mulighetene for svangerskapspenger da? Man trenger jo ikke å ha 100% svangerskapspenger men redusert, her brukes det mye for å holde folk lengst mulig i jobb om man ikke kan tilrettelegge nok :)

Nei såklart ikke. Guttungen kom 5 dager før termin.
Jo ja, men tror det blir sykemld. i såfall. Det står ikke på tilretteleggingen her egentlig...bare tungt for det:P Får nå se.

Back
Topp