Skravletråd Juli.

Hmm da kom ikke frøkna hjem i dag da, hun sover en ekstra natt hos besteforeldrene. Så hva skal jeg ha til middag i dag? Noe enkelt, lett, ikke kvalmende, uten tomat, løk, svin, sterke ting... noen som har tips eller? Hadde pasta og salat i går så frister ikke i dag :p

Kylling? Med ris, også ville jo jeg hatt salat og elsker tomat da, men...

Ungene klarer seg sikkert:)
Håper du også legger på deg snart!

Ungene klarer seg, De blir bare surere og surere dess lavere blodsukkeret blir, og vanskelige å ha med å gjøre, og kommer ikke til å kunne sistte stille på stolen under middagen om vi så har med superlim.

Jeg går nok opp i vekt etterhvert, det pleier inntreffe sånn rundt uke 18-20 virker det som, så jeg stresser ikke, men håper jeg ikke har gått NED på disse 14 dagene med ferie.

Ungene klarer seg sikkert:)
Håper du også legger på deg snart!

Ungene klarer seg, De blir bare surere og surere dess lavere blodsukkeret blir, og vanskelige å ha med å gjøre, og kommer ikke til å kunne sistte stille på stolen under middagen om vi så har med superlim.

Jeg går nok opp i vekt etterhvert, det pleier inntreffe sånn rundt uke 18-20 virker det som, så jeg stresser ikke, men håper jeg ikke har gått NED på disse 14 dagene med ferie.

Jeg fikk først beskjed om at jeg skulle ringe og fikse det, så sa legen at de skulle ordne det til mandag men så hadde han vist sendt henvisning når jeg hadde gått etter timen :P

Blir greit når timen er over og man forhåpentligvis blir litt klokere da :)

Ja, gleder meg til å få det overstått.. Har fått time nå :)

Oj! Siden når? For litt siden laget du jo mat uten alt mulig

Vi begynte å teste ham på egg... var det mandag? eller før helga? Aner ikke dagene. Han har spist pannekaker, vafler, kokt egg på skive, stekt egg, og gfrokostpannekaker. Ingen diare!

Melk ga vi opp å kjøre uten nå på ferie, rett og slett for mye å passe på og dessuten så vi ikke noen veldig effekt. Nå klær han som aldri før, men vi vet jo at han ikke tåler katt, som svigermor har, så det med kløen tar vi igjen når vi kommer hjem. (det er en av grunnene til at jeg synes ei uke er nok, og heller vil bruke ei uke på å komme oss BORT på feriene våre egentlig...)

Godt han kom;)
Jeg måtte grine meg til å bli satt igang etter 10 dager...:( min jordmor og gynekolog anbefalte det pga lite fostervann, men sykehuset nektet!
Jeg vant til slutt da;) og ungen kom ut grønn av bæsj...

Huff, så frustrerende

Mine har kommet av seg selv de, veldig greit.

Vi begynte å teste ham på egg... var det mandag? eller før helga? Aner ikke dagene. Han har spist pannekaker, vafler, kokt egg på skive, stekt egg, og gfrokostpannekaker. Ingen diare!

Melk ga vi opp å kjøre uten nå på ferie, rett og slett for mye å passe på og dessuten så vi ikke noen veldig effekt. Nå klær han som aldri før, men vi vet jo at han ikke tåler katt, som svigermor har, så det med kløen tar vi igjen når vi kommer hjem. (det er en av grunnene til at jeg synes ei uke er nok, og heller vil bruke ei uke på å komme oss BORT på feriene våre egentlig...)
Så bra han ser ut til å ha vokst av seg allergien :D en mindre ting for deg å tenke på

Så bra han ser ut til å ha vokst av seg allergien :D en mindre ting for deg å tenke på

Ja, veldig.

Mamma er ikke det minste overrasket, hun har nemlig hørt om en 7 års syklus på dette. Jeg har ei tante som ikke tålte egg i 7 år, så tålte hun i 7 år, så tålte hun ikke i 7 år... jeg vet sannelig ikke helt hva jeg tror om det, men vi er i ale fall glade for at det ser ut til at han tåler egg.

Så får vi ta tak i det med melk og det med kløe og det hele videre etterhvert

Kylling? Med ris, også ville jo jeg hatt salat og elsker tomat da, men...

Kylling og ris + salat kan fungere fint ja, kanskje jeg skal stikke på butikken og se om jeg får tak i rå kylling og steke selv for det er best :D kjempe glad i tomater jeg og, men får så mye sure oppstøt at jeg blir å spy i flere timer etterpå :P

Ja, veldig.

Mamma er ikke det minste overrasket, hun har nemlig hørt om en 7 års syklus på dette. Jeg har ei tante som ikke tålte egg i 7 år, så tålte hun i 7 år, så tålte hun ikke i 7 år... jeg vet sannelig ikke helt hva jeg tror om det, men vi er i ale fall glade for at det ser ut til at han tåler egg.

Så får vi ta tak i det med melk og det med kløe og det hele videre etterhvert
Det hørtes veldig merkelig ut:p

Kylling og ris + salat kan fungere fint ja, kanskje jeg skal stikke på butikken og se om jeg får tak i rå kylling og steke selv for det er best :D kjempe glad i tomater jeg og, men får så mye sure oppstøt at jeg blir å spy i flere timer etterpå :p

Stekt selv er best, også trenger du ikke ha på krydder du ikke tåler nå da (antar det med strekt også dreiser seg om sure oppstår og halsbrann?) Kjøp en sånn liten pakke med to kyllingfileter? Spiser du ikke helt begge til middag er det finint å legge i kjøleskapet og skjære i tynne skiver og bruke som pålegg på brød :)

Kylling og ris + salat kan fungere fint ja, kanskje jeg skal stikke på butikken og se om jeg får tak i rå kylling og steke selv for det er best :D kjempe glad i tomater jeg og, men får så mye sure oppstøt at jeg blir å spy i flere timer etterpå :p

Hei du;)
Tok bare et random innlegg her jeg nå...
Hvordan går det med deg?:D

Stekt selv er best, også trenger du ikke ha på krydder du ikke tåler nå da (antar det med strekt også dreiser seg om sure oppstår og halsbrann?) Kjøp en sånn liten pakke med to kyllingfileter? Spiser du ikke helt begge til middag er det finint å legge i kjøleskapet og skjære i tynne skiver og bruke som pålegg på brød :)

Det er helt riktig, føler jeg ikke får spist noe nå om dagen Haha ja det går med fileter også men om jeg steker en hel kan vi ha kyllingsalat i morgen + at vi har pålegg :) men må se hva som er å finne på butikken først :)

Back
Topp