Skravletråd Juli.

Nei såklart ikke. Guttungen kom 5 dager før termin.
Jo ja, men tror det blir sykemld. i såfall. Det står ikke på tilretteleggingen her egentlig...bare tungt for det:P Får nå se.

Ja men sånn er det noen ganger :) om det er tungt er det viktig å lytte til kroppen og høre på den :)

Ja bør vel det. Enkelte dager er bedre enn andre. Vurderer 50%.
Lege spurte om sm. sist, men jeg takka nei:P

Og det syntes du var veldig fornuftig når legen foreslår det? De fleste leger foreslår det nemlig av en grunn :P (sier hun som tidligere har nekta å ta imot Sm :P )

Uten ost funker det ikke like bra:P

Nei det gjør ikke det, men spiser nesten bare ost og skinke på skivene mine om dagen og varierer med banan og syltetøy så kan si det slik at jeg er litt forsynt av ost Haha

Tror vi må ha noe steeeerkt til middag idag, så vi kan skremme ut baby :p

Sterk mat, sex, kanel er de tingene jeg kan komme på at skal hjelpe :P håper noe av det funker om du prøver det da, for min del er alle untatt kanel utelukket men da må jeg spise kanelboller for liker ikke kanel Haha :P

Sterk mat, sex, kanel er de tingene jeg kan komme på at skal hjelpe :P håper noe av det funker om du prøver det da, for min del er alle untatt kanel utelukket men da må jeg spise kanelboller for liker ikke kanel Haha :P

Nå skal alt prøves her ihvertfall :p

Sex, sex, sex:P
Det er veldig effektivt.
Vi tenkte vi skulle prøve det ut når jeg var gravid med førstemann og vannet gikk på vei til soverommet :P

Back
Topp