Nei såklart ikke. Guttungen kom 5 dager før termin.
Jo ja, men tror det blir sykemld. i såfall. Det står ikke på tilretteleggingen her egentlig...bare tungt for detFår nå se.
Ja men sånn er det noen ganger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei såklart ikke. Guttungen kom 5 dager før termin.
Jo ja, men tror det blir sykemld. i såfall. Det står ikke på tilretteleggingen her egentlig...bare tungt for detFår nå se.
Ja bør vel det. Enkelte dager er bedre enn andre. Vurderer 50%.Ja men sånn er det noen gangerom det er tungt er det viktig å lytte til kroppen og høre på den
![]()
Ja bør vel det. Enkelte dager er bedre enn andre. Vurderer 50%.
Lege spurte om sm. sist, men jeg takka nei![]()
Best når de kommer av seg selvHuff, så frustrerende
Mine har kommet av seg selv de, veldig greit.
Uten ost funker det ikke like braHaha litt lei ost nå ellers et godt alternativ![]()
Hihi...her ogsåHaha, det er bankers hos oss når vi går tom for ideer![]()
Verdt et forsøkTror vi må ha noe steeeerkt til middag idag, så vi kan skremme ut baby![]()
Uten ost funker det ikke like bra![]()
Tror vi må ha noe steeeerkt til middag idag, så vi kan skremme ut baby![]()
Sterk mat, sex, kanel er de tingene jeg kan komme på at skal hjelpehåper noe av det funker om du prøver det da, for min del er alle untatt kanel utelukket men da må jeg spise kanelboller for liker ikke kanel Haha
![]()
Haha...det skjønner jeg godtNei det gjør ikke det, men spiser nesten bare ost og skinke på skivene mine om dagen og varierer med banan og syltetøy så kan si det slik at jeg er litt forsynt av ost Haha
Nå skal alt prøves her ihvertfall![]()
Sex, sex, sexJa, nå må man bare prøve ut ting![]()
Haha...det skjønner jeg godt![]()
Det er veldig effektivt.Sex, sex, sex![]()