Skravletråd Juli.

Slenger meg på skravletråden, jeg også. :) Hvor langt har du gått over tiden?
Så koselig:D
Du holder til i landet da? :)

Er bare 3 dager over, men jordmor ville ha meg inn tidlig pga liten tilvekst. Har på følelsen at jeg ikke drar hjem igjen da;)

God morgen jenter

Ja da.
Har to veldig blide barn, et sovende barn og en mann som ikke var fult så blid men sover igjen nå...

Og med deg?
Har ikke sovet siden 2 her:o
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset:)
Kanskje det blir baby i dag? :D

Har ikke sovet siden 2 her:eek:
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset:)
Kanskje det blir baby i dag? :D
Oi, oi, oi..
Så spennende da.
Tror du kanskje bør ta med deg fødebagen for sikkerhetsskyld når du er på sykehuset i dag :)

God morgen!

Frøkna begynte å våkne til liv sånn rett før halv åtte, men lå med meg å koste seg litt før hun måtte på do nå ti på åtte.

Storebror stod opp halv åtte, men han klarer seg selv.

Samboer stod opp 8, jeg ligger i senga enda. Er liksom ingen vits å sove mer heller, når man vekkes rett etter at man har sovna :-P

God morgen!

Frøkna begynte å våkne til liv sånn rett før halv åtte, men lå med meg å koste seg litt før hun måtte på do nå ti på åtte.

Storebror stod opp halv åtte, men han klarer seg selv.

Samboer stod opp 8, jeg ligger i senga enda. Er liksom ingen vits å sove mer heller, når man vekkes rett etter at man har sovna :p
Her våkner frøkna kl 06:10 mens jeg ammet U.
U ville ikke sove igjen etterpå

Her våkner frøkna kl 06:10 mens jeg ammet U.
U ville ikke sove igjen etterpå
Ai, det er tidlig.

Her har storebror stått opp tidlig fra han var 3 år, men nå begynner han å sove lenger når det er stille i huset. En dag i forrige uke våknet han 6.15 og vekte frøkna da han kom inn til oss. Ellers sover han iallefall til 7.

Frøkna sover alltid lenge, men begynt å våkne litt tidligere etter at hun slutta med smokk forrige uke.

Ai, det er tidlig.

Her har storebror stått opp tidlig fra han var 3 år, men nå begynner han å sove lenger når det er stille i huset. En dag i forrige uke våknet han 6.15 og vekte frøkna da han kom inn til oss. Ellers sover han iallefall til 7.

Frøkna sover alltid lenge, men begynt å våkne litt tidligere etter at hun slutta med smokk forrige uke.
Syns ikke det er så tidlig.
Tidligere ville hun starte dagen kl 5....
Prøver å få henner til å holde seg i sengen til kl 7, men det fungerer ikke helt

Back
Topp