Hihi...ja var litt mot normalt detteTrodde nesten det var omvendt ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...ja var litt mot normalt detteTrodde nesten det var omvendt ;-)
Ja jeg håper frøkna tør å være der alene siden storebror er med.. Tiden vil vise...Håper det går i orden
Er det 08 avgangen dere skal ta på lørdag?
Er vel begrenset hvor mye du får rotet da
Blir nok flott å få lillebror på utsiden og kroppen på rett kjøl igjen![]()
Det tror jeg nok, hun er jo en tøffingJa jeg håper frøkna tør å være der alene siden storebror er med.. Tiden vil vise...
Ja det er 8-avgangen.
Hvor mye er du på overtid nå?Nei det trur jeg ikke, bare veldig øm/støl/stiv og litt vondt i bekken og nedre del Haha kjennes jo noen ganger ut som om noen prøver å dele skambeinet i to hahaja jeg kan vel det til i morgen så kan jeg heller ta soverommene da, tenk om jeg må ha barnepass til frøkna og de ser hvor mye jeg har rota i det siste Haha
![]()
Ja da skulle det vel være mulig å finne noe som passer.Det er 24 negler i hver pakke i 12 størrelser.
De små er veldig små..
Haha, men om det er begrenset til et rom så gjør det jo ingentingÅ du skulle bare vist hvor mye jeg har klart å rote på rommet til frøknadet er nemlig lite i bruk så veldig praktisk å stue ting inn der når jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av det samt sette tørkestativene haha har jeg bare tømt hele kleskapet i jakten på noe å ha på meg i dag
![]()
Hvordan går det med deg?
Kommet noen bebis?
Nja, på enkelte områder kanskjeDet tror jeg nok, hun er jo en tøffing![]()
Hvor mye er du på overtid nå?
Haha, men om det er begrenset til et rom så gjør det jo ingenting![]()
Krysser fingre daNja, på enkelte områder kanskje![]()
Lykke til med detNeida det er derfor det er hennes rom som er bruktmen tenkte å ha det på stell før lillebror kom så vi får se Hehe
Lykke til med det![]()
Hva spilte dere?Spillkveld over å nå er kengubarnet akkurat lagt![]()
Jernteppe het detHva spilte dere?
Så koselig og sprek du er![]()
Innreda?
Det var impress jeg hadde på bildet, ja.
Det var det jeg mente med at jeg hadde jukset![]()