Skravletråd Juli.

Ganske likt som her da, bare at jeg ligger på sofaen :p

Hatt en fin dag?
For det meste fin.
Ungene har vært litt slitsomme, men sånn er det bare noen dager..

Har gått lang tur med gubbe og hund ikveld :D kooooselig!
Nå har jeg nådd skrittmålet mitt to dager på rad :o (har skritteller på mobilen)
Og det har jeg ikke nådd i det hele tatt nesten etter at jeg gikk ut i permisjon :p

Oi, ting på gang?!;)
Slapp av med god samvittighet du!

Nei det trur jeg ikke, bare veldig øm/støl/stiv og litt vondt i bekken og nedre del Haha kjennes jo noen ganger ut som om noen prøver å dele skambeinet i to haha :P ja jeg kan vel det til i morgen så kan jeg heller ta soverommene da, tenk om jeg må ha barnepass til frøkna og de ser hvor mye jeg har rota i det siste Haha :P

Har disse på Apotek 1, men har også mange på Boots apotek..
http://www.apotek1.no/wcs/SearchDis...=impress&as_values_search-box=&searchSource=Q

Foretrekker egentlig litt disse fremfor neglelakk selv om jeg også bruker mye av det rett og slett fordi de holder seg fine i en uke, og det gjør ikke neglelakk...
Kommer litt an på hvilken lakk man bruker. Jeg har hatt lakk i ei uke jeg som er like fin.
Jeg sliter med å finne sånne som passer neglen jeg, har så små fingre :-P

Nei det trur jeg ikke, bare veldig øm/støl/stiv og litt vondt i bekken og nedre del Haha kjennes jo noen ganger ut som om noen prøver å dele skambeinet i to haha :P ja jeg kan vel det til i morgen så kan jeg heller ta soverommene da, tenk om jeg må ha barnepass til frøkna og de ser hvor mye jeg har rota i det siste Haha :P
Er vel begrenset hvor mye du får rotet da;)
Blir nok flott å få lillebror på utsiden og kroppen på rett kjøl igjen:P

Back
Topp