Oi, ting på gang?!Sofa her ogselv om jeg kanskje nå burde gjort noe fornuftig siden jeg føler meg litt mer bevegelig nå enn jeg har har gjort på flere dager Haha
Slapp av med god samvittighet du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ting på gang?!Sofa her ogselv om jeg kanskje nå burde gjort noe fornuftig siden jeg føler meg litt mer bevegelig nå enn jeg har har gjort på flere dager Haha
Rester etter gårsdagens lasagne til kvelds i dag..
Langt i fra galt det![]()
Men da er du vel vant til det daHar da bodd her i 28år. Det bare er slik![]()
For det meste fin.Ganske likt som her da, bare at jeg ligger på sofaen
Hatt en fin dag?
Syns den ofte er bedra da, jegLike godt dagen derpå det![]()
I morgen håper jeg at ungene kan være hos kompisene sine en stund mens vi får ordna litt til vi reiser på fredag ;-)Hva skal dere i morgen da jenter?![]()
Ja desverre:Men da er du vel vant til det da![]()
Håper det går i ordenI morgen håper jeg at ungene kan være hos kompisene sine en stund mens vi får ordna litt til vi reiser på fredag ;-)
Oi, ting på gang?!
Slapp av med god samvittighet du!
Syns den ofte er bedra da, jeg![]()
Hahaha, ja kanskje det
Nå har det klarnet opp igjen ;-)
Så koselig og sprek du erHar gått lang tur med gubbe og hund ikveldkooooselig!
Nå har jeg nådd skrittmålet mitt to dager på rad(har skritteller på mobilen)
Og det har jeg ikke nådd i det hele tatt nesten etter at jeg gikk ut i permisjon![]()
For det meste fin.
Ungene har vært litt slitsomme, men sånn er det bare noen dager..
Kommer litt an på hvilken lakk man bruker. Jeg har hatt lakk i ei uke jeg som er like fin.Har disse på Apotek 1, men har også mange på Boots apotek..
http://www.apotek1.no/wcs/SearchDis...=impress&as_values_search-box=&searchSource=Q
Foretrekker egentlig litt disse fremfor neglelakk selv om jeg også bruker mye av det rett og slett fordi de holder seg fine i en uke, og det gjør ikke neglelakk...
Er vel begrenset hvor mye du får rotet daNei det trur jeg ikke, bare veldig øm/støl/stiv og litt vondt i bekken og nedre del Haha kjennes jo noen ganger ut som om noen prøver å dele skambeinet i to hahaja jeg kan vel det til i morgen så kan jeg heller ta soverommene da, tenk om jeg må ha barnepass til frøkna og de ser hvor mye jeg har rota i det siste Haha
![]()
Trodde nesten det var omvendt ;-)Jeg valgte Gråtass og eldste valgte Lilli![]()
Ja kanskje en smule mer pirkJa, var ganske så artig dette
Litt mer pirkete enn fargebøkene til ungene vil jeg tro da![]()
Det er 24 negler i hver pakke i 12 størrelser.Kommer litt an på hvilken lakk man bruker. Jeg har hatt lakk i ei uke jeg som er like fin.
Jeg sliter med å finne sånne som passer neglen jeg, har så små fingre![]()
Hvordan går det med deg?Sofa her ogselv om jeg kanskje nå burde gjort noe fornuftig siden jeg føler meg litt mer bevegelig nå enn jeg har har gjort på flere dager Haha