Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Skal på overtidskontroll på sykehusetHar du planer? Eller er det fødsel du håper på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på overtidskontroll på sykehusetHar du planer? Eller er det fødsel du håper på?![]()
Slenger meg på skravletråden, jeg også.Skal på overtidskontroll på sykehusethåper vel på å ikke dra hjem igjen uten baby da
![]()
Så koseligSlenger meg på skravletråden, jeg også.Hvor langt har du gått over tiden?
God morgenGod morgen jenter
Ja da.God morgen
Alt vel på morgenkvisten?
Har ikke sovet siden 2 herJa da.
Har to veldig blide barn, et sovende barn og en mann som ikke var fult så blid men sover igjen nå...
Og med deg?
Oi, oi, oi..Har ikke sovet siden 2 her
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset
Kanskje det blir baby i dag?![]()
Oi, oi, oi..
Så spennende da.
Tror du kanskje bør ta med deg fødebagen for sikkerhetsskyld når du er på sykehuset i dag![]()
Høres ut som en veldig god ideTenkte samboer skulle få kjøre meg, og dem står i bilen hans![]()
Høres ut som en veldig god ide
La dem stå der men dere er inne så kan han bare løpe ut og hente dersom det trengs.
Når er det du har time?
Bare litt over 1t til timen din nåDa har tlf fått ladet litt mens jeg så på tv...nå har jeg forflyttet meg til senga mi. Spent på morgendagen![]()
Oooj. Spennende! Lykke til på kontrollHar ikke sovet siden 2 her
Har hatt noen tak ca vært 10. min, men det tar seg liksom ikke opp noe mer enn det, så blir spennende å se hva de sier på sykehuset
Spennende.Det som er planen min. Time kl 9, så vi drar om 30 min ca![]()
Det var omtrent når jeg sovna detHar ikke sovet siden 2 her
Her våkner frøkna kl 06:10 mens jeg ammet U.God morgen!
Frøkna begynte å våkne til liv sånn rett før halv åtte, men lå med meg å koste seg litt før hun måtte på do nå ti på åtte.
Storebror stod opp halv åtte, men han klarer seg selv.
Samboer stod opp 8, jeg ligger i senga enda. Er liksom ingen vits å sove mer heller, når man vekkes rett etter at man har sovna![]()
Ai, det er tidlig.Her våkner frøkna kl 06:10 mens jeg ammet U.
U ville ikke sove igjen etterpå
Nemlig. VI har ikke gjort dette før, og er dermed litt usikre på hvordan ting skal gjøres. Har trossalt ikke vært foreldre lenger enn 6 uker.Ja, og det kan stresse hvem som helst. Ja, håper det.![]()
Syns ikke det er så tidlig.Ai, det er tidlig.
Her har storebror stått opp tidlig fra han var 3 år, men nå begynner han å sove lenger når det er stille i huset. En dag i forrige uke våknet han 6.15 og vekte frøkna da han kom inn til oss. Ellers sover han iallefall til 7.
Frøkna sover alltid lenge, men begynt å våkne litt tidligere etter at hun slutta med smokk forrige uke.