Symptomer

Jeg har utrolig vonde pupper, har hatt det siden 7-8 dpo. Den siste uken har de blitt større, noe mannen, til sin store glede, har merket seg :p Merker lite til kvalmen foreløpig, men litt uvel innimellom. Magen er treg og oppblåst, hjelper lite at jeg er i Spania med mye lyst brød. Jeg er bare 5+2 så det er ikke mulig at magen har vokst allerede, men den er altså kjempestor! Ser skikkelig gravid ut :eek: Flere som sliter med at magen eser ut alt for tidlig?
Jeg er jo litt stor i utgangspunktet og føler meg som ei dundre nå :p
 
Kun veldig ømme pupper og ikke minst sykt vonde nipler. Halvsprang ned trappen her tidligere idag og guuuuri, da stoppet jeg fort. Auch :p
Ellers har jeg ingen kvalme eller noe så heldig med det (bank i bordet) :)
Men utrolig trøtt heeeeele tiden.. Er 5+5 idag :)
 
Murringer/Stikkinger, Bilsyk kvalm, sover dårlig, halsbrann og tørst
 
Kun veldig ømme pupper og ikke minst sykt vonde nipler. Halvsprang ned trappen her tidligere idag og guuuuri, da stoppet jeg fort. Auch :p
Ellers har jeg ingen kvalme eller noe så heldig med det (bank i bordet) :)
Men utrolig trøtt heeeeele tiden.. Er 5+5 idag :)
Kjente meg igjen på den:) Gikk fort fra bussen i går det gjorde vondt.
 
Ikke så mye annet enn trøtt!
 
Ømme pupper, metallsmak i munnen, litt mensmurringer og veldig trøtt og uggen i kroppen :) Igår var jeg skikkelig kvalm et par timer, mens i dag er jeg tilbake til uggen og rar i kroppen.
 
Veldig ømme pupper :mad: Det er nesten vondt å gå med bh, jo...
Og på ettermiddag føler jeg meg stinn i magen.. Sånn type når du har spist for mye potetball :hungover:
Håper det blir med disse symptomene.. Var veldig heldig sist svangerskap også!
 
Har EKSTREMT ømme pupper, spesielt på morgenen når jeg står opp og på kveldene :( Er også fryktelig vondt hvis jeg har hatt bh på i mange timer (går uten når jeg er hjemme for å minske smertene)

Har også mye luft i magen og det gjør veldig vondt til tider :(
 
Jeg har også ekstremt ømme pupper, må ha på BH hele tiden, hvis ikke gjør det umenneskelig vondt (tyngdekraften? Hehe) Dessuten er jeg ganske trøtt og sliten, løper ofte på toalettet og har litt hodepine. Er foreløpig spart for den verste kvalmen og oppkast, men er ofte småkvalm, særlig i nærheten av mat/matlukt og parfymer... Hater folk med mye parfyme om dagen...:(
 
Har EKSTREMT ømme pupper, spesielt på morgenen når jeg står opp og på kveldene :( Er også fryktelig vondt hvis jeg har hatt bh på i mange timer (går uten når jeg er hjemme for å minske smertene)

Har også mye luft i magen og det gjør veldig vondt til tider :(
Konstigt nog så har jag mindre ont i brösten om jag låter dom vara fri :p men morgon och kväll är värst oavsett.
 
7+1: bilsykkvalm store deler av dagen, vonde pupper, tung i hode, menst murringene har dabbet helt vekk.
 
Nærmer meg 7 uker og har fått en trøtthet jeg ikke har opplevd før. Veldig frustrerende siden jeg normalt sett er ganske aktiv. Nå må jeg sove midt på dagen :s håper det går over og at det ikke blir slik i flere måneder fremover.
 
Nærmer meg 7 uker og har fått en trøtthet jeg ikke har opplevd før. Veldig frustrerende siden jeg normalt sett er ganske aktiv. Nå må jeg sove midt på dagen :s håper det går over og at det ikke blir slik i flere måneder fremover.
Det går nok over :) var dautrøtt første tida forrige gang jeg og. Sovna kl 19 på kvelden og sov til neste dag :p ha ha! Men ble bedre etter Første trimester
 
Noen som vet om det er normalt att murringene gir seg? Kjenner veldig lite til de? :-O har kjent mye til de fra til uke 7 men ikke de 4siste dagene!? Noe og bekymre seg over? :)
 
4 + 6, veldig vondt i korsryggen, trøtt og stikkninger i magen titt og ofte! Heldigvis ikke kommet noe kvalme enda, men det er kanskje for tidlig eller ?
 
4 + 6, veldig vondt i korsryggen, trøtt og stikkninger i magen titt og ofte! Heldigvis ikke kommet noe kvalme enda, men det er kanskje for tidlig eller ?
Jeg begynte meg kvalmen i uke 5 og spyen kom i uke 6. ;-) men tror det er veldig forskjellig fra person til person :)
 
Jeg begynte meg kvalmen i uke 5 og spyen kom i uke 6. ;-) men tror det er veldig forskjellig fra person til person :)

Da krysser jeg fingrene for at jeg slipper unna! Smerten i korsryggen er egentlig mer enn nok kjenner jeg.
Sliter allerede med å sitte i bilen eller sofaen for lenge, kommer fort smerter som varer en stund etterpå : ( må ofte ta meg en kvil rett ut i løpet av dagen.
 
4 + 6, veldig vondt i korsryggen, trøtt og stikkninger i magen titt og ofte! Heldigvis ikke kommet noe kvalme enda, men det er kanskje for tidlig eller ?
Her har kvalmen kommet i uke 5.. Hadde ikke regna med det siden jeg ikke hadde noen plager forrige gang. Gruer meg til å begynne å jobbe i morra, håper kvalmen holder seg unna..
 
Her har kvalmen kommet i uke 5.. Hadde ikke regna med det siden jeg ikke hadde noen plager forrige gang. Gruer meg til å begynne å jobbe i morra, håper kvalmen holder seg unna..

Åh, synes synd på deg ! Ikke noe morsomt å være på jobb når formen ikke er bra. Og arbeisgiver vet vel ikke noe om graviditeten enda heller, siden det er så tidelig ?
Egentlig så håper jeg at jeg får kvalmen, for da kan jeg hele tiden være helt sikker på at jeg fortsatt har en liten huleboer i magen ; p
Jeg synes fortsatt at det er litt uvirkelig at jeg faktisk endelig har blitt gravid : )
 
Back
Topp