Symptomer

Håp2016

Elsker forumet
Hvilke symptomer har dere?
Jeg har ikke særlig mange egentlig. Sliter veldig med irritert tarm etter at jeg ble gravid, fører til mye intens magesmerte og mye luft, men utenom det så føler jeg meg bare veldig rolig, har litt ømme bryst, trykk nederst i magen, trøtt/ fort sliten og ekstremt sulten hele tiden.
Jeg er i uke 5+2 (tror jeg) :)
 
Har litt mensmurringer, og har følt meg litt uvel innimellom. Ellers lite symptomer. Hadde lite symptomer forrige svangerskap også :)
 
Her er jeg oppblåst med treig mage, ømme bryster og sykt vonde nippler. Kvalm av og på, noen dager mer enn andre og at jeg er mer trøtt enn vanlig... Gleder meg til andre trimester :p:rolleyes: da blir det heldigvis bedre :D
 
Har veldig lite symptomer jeg også.. Engster meg egentlig litt over at det er så lite.. Men jeg har ganske ømme bryster, eller til tider veldig vondt nederst i ryggen og veldig trøtt/ sliten :) jeg er 5+6 :)
 
Hei dere.
Nå i natt våknet jeg med skikkelig menssmerter... Trodde jeg. Jeg var flere ganger på do, men det kom ingenting. La meg på siden i senga og det rumlet skikkelig. Måtte løpe på toalettet og hadde diaré.
Er i uke 5. Noen som har hatt lignende ? Det kom helt brått på !

Jeg jobber også til sjøss, og det har vært en del bølger og bevegelse i båten i dag. Valgte å ikke ta postafen, så var veldig uggen før i dag. Svett og svimmel !
 
Jeg er i uke 5, har ikke noen intense symptomer, men som deg har jeg ømme bryster og trykk nederst i magen. Har hatt noen dager der jeg har vært så trøtt at jeg har måtte legge meg å sove (jeg er vanligvis full av energi :p). Også har jeg litt stikk nederst i magen.
Men leste at kvalmen kommer i uke 6 for de fleste :)
 
Idag er jeg 6 uker og ingen antydning til kvalme enda! Igår kveld strakk og styrte det i magen og idag er jeg overbevist om at boobsa er litt større :eek: er det mulig at de vokser allerede?
 
Idag er jeg 6 uker og ingen antydning til kvalme enda! Igår kveld strakk og styrte det i magen og idag er jeg overbevist om at boobsa er litt større :eek: er det mulig at de vokser allerede?
Heldig du e som ikke har blitt kvalm alerede, begynte i uke 5 hos meg, men føler selv att boobsa e blitt litt større :-O e 6+5 idag :)
 
Idag er jeg 6 uker og ingen antydning til kvalme enda! Igår kveld strakk og styrte det i magen og idag er jeg overbevist om at boobsa er litt større :eek: er det mulig at de vokser allerede?
Mine har blitt større allerede :p er 5+2 og bh'en passer ikke :p går rundt med sports-bh :p
 
Jeg har utrolig vonde pupper, har hatt det siden 7-8 dpo. Den siste uken har de blitt større, noe mannen, til sin store glede, har merket seg :p Merker lite til kvalmen foreløpig, men litt uvel innimellom. Magen er treg og oppblåst, hjelper lite at jeg er i Spania med mye lyst brød. Jeg er bare 5+2 så det er ikke mulig at magen har vokst allerede, men den er altså kjempestor! Ser skikkelig gravid ut :eek: Flere som sliter med at magen eser ut alt for tidlig?
 
Merker at det er noe rart med kroppen ja. I forrige uke (før jeg fikk positiv test) hadde jeg mye stikkinger i underlivet. Nå er det mye murring. Kjenner det litt i puppene. Kroppen er generelt rar :) merker det mye bedre denne gangen.
 
Ømme pupper, men ikke så ømme som forrige uke, sitter mer i kantene på en måte.. Trøtt, men sliter med å sove på kveldene. Merker også at jeg har kortere lunte
 
Jeg har utrolig vonde pupper, har hatt det siden 7-8 dpo. Den siste uken har de blitt større, noe mannen, til sin store glede, har merket seg :p Merker lite til kvalmen foreløpig, men litt uvel innimellom. Magen er treg og oppblåst, hjelper lite at jeg er i Spania med mye lyst brød. Jeg er bare 5+2 så det er ikke mulig at magen har vokst allerede, men den er altså kjempestor! Ser skikkelig gravid ut :eek: Flere som sliter med at magen eser ut alt for tidlig?
Jeg har det også slik. Er full av luft. Har bare gått rundt i løse tights og topper den siste uken egentlig. Det hjelper på kvalmen når magen får god plass å boltre seg på :p haha. Føler meg smellfeit :p
 
Jeg har det også slik. Er full av luft. Har bare gått rundt i løse tights og topper den siste uken egentlig. Det hjelper på kvalmen når magen får god plass å boltre seg på :p haha. Føler meg smellfeit :p
Huff, haha ja er helt håpløst :p Det verste er at jeg føler meg ikke full av luft heller, hverken promper eller raper (heldigvis) :rolleyes: Bare skikkelig tjukk i magen :p
 
6+5. Mye luft i magen, og trøttheten og kvalmen kommer sigende nå. Slapp kvalmen sist, så det var skuff. Er ikke helt sikker på om det er graviditeten eller at både jeg og sambo er i dårlig form etter ferien, håper på det siste.
 
6 + 5 i dag. Ømme pupper, luft i magen, ekstremt trøtt, litt vond korsrygg, murringer fra tid til annen og absolutt ingen kvalme!! :)
 
Back
Topp