* Innsett i august *

Tredje dag med nesespray. Den smaker vondt i munn i en halvtime etter spraying, men det hjelper med tyggis.

Nå begynte jeg å blø neseblod, 2,5 time etter spraying. Flere som blør neseblod av sprayen? Mistenker at jeg alltid burde ha med kleenex i veska i sommer. Og at det kan bli litt sært om jeg blør hele tiden. :rolleyes:

Så gøy at du er i gang Lykkeliten! :D
Jeg syns ikke smaken er så vond på synarella siden jeg er vandt med migrenenesespray som smaker 10 ganger værre. Men som du sier, det hjelper med tyggis, eller pastiller eller sjokkis ;) Bare alltid ha med noe "snacks" i veska.
Jeg blødde ikke neseblod, det må jo være veldig frustrerende.... Har ingen gode tips på det.... Bare det å alltid ha med kleenex.... Mulig noen andre har erfaring med det?

Da er TR kommet. Har sendt Mail til Porsgrunn, så nå er det bare å vente til de er tilbake fra ferie og se tid vi kan få starte opp. Noen som ved hvor lang ferie de har? I mailen til meg i juni skrev de bare at de hadde ferie fra 3/7.

Da er TR kommet. Har sendt Mail til Porsgrunn, så nå er det bare å vente til de er tilbake fra ferie og se tid vi kan få starte opp. Noen som ved hvor lang ferie de har? I mailen til meg i juni skrev de bare at de hadde ferie fra 3/7.

De sa til meg at de var tilbake torsdag 6.august, fordi de skulle på noe kurs før de åpnet igjen.

Det passer jo ikke noe greit. Skal jo begynne på spray på dag 21, og det er 3 august. Så da må vi nok vente til neste måned da.

Det var jo litt dumt da, får kanskje håpe på at noen er tilbake på jobb 3.august så du får svar :) vet bare at jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk ringt med spørsmål før 6.august.
Har du fått resepter?

Det passer jo ikke noe greit. Skal jo begynne på spray på dag 21, og det er 3 august. Så da må vi nok vente til neste måned da.

Så kjedelig. Du har ikke fått resepter så du kunne starte i ferien?

Var du på samtale før ferien? De burde jo sendt deg resepter sånn at du kunne begynt denne syklusen kjedelig å vente. Håper du får starte opp neste syklus, Lykke til
Holder også til porsgrunn :-)

Stikker bare innom for å ønske dere alle lykke til:)

Var du på samtale før ferien? De burde jo sendt deg resepter sånn at du kunne begynt denne syklusen kjedelig å vente. Håper du får starte opp neste syklus, Lykke til
Holder også til porsgrunn :-)
Dette er vårt 2 forsøk, og da er du ikke på samtale først. Jeg mistet i uke 7 i mai, og har ventet på at TR skal komme til bake. Det tok 7 uker. Fikk bare beskjed om å melde fra når TR kom så de kunne finne plass til oss. Så nå er det bare å vente til de er tilbake.

Så kjedelig. Du har ikke fått resepter så du kunne starte i ferien?
Nei har ikke fått noe. Fikk bare beskjed etter MA om å sende Mail når TR kom så de kunne finne plass til oss. Vi begynner med oppussing av kjøkkenet og stue med en gang vi kommer hjem, så gjør egentlig ikke så masse å vente en måned. Selv om vi ikke vil det. Sikkert godt for kroppen å komme helt tilbake igjen også. 1 forsøk og MA har tatt på.

Nei har ikke fått noe. Fikk bare beskjed etter MA om å sende Mail når TR kom så de kunne finne plass til oss. Vi begynner med oppussing av kjøkkenet og stue med en gang vi kommer hjem, så gjør egentlig ikke så masse å vente en måned. Selv om vi ikke vil det. Sikkert godt for kroppen å komme helt tilbake igjen også. 1 forsøk og MA har tatt på.

Høres ut som dere har litt å henge fingrene i, selv om man gjerne skulle i gang med nytt forsøk. Håper sommer og pause gjør godt for kroppen din, sånn at du får full klaff når dere er i gang. :)

Tredje dag med nesespray. Den smaker vondt i munn i en halvtime etter spraying, men det hjelper med tyggis.

Nå begynte jeg å blø neseblod, 2,5 time etter spraying. Flere som blør neseblod av sprayen? Mistenker at jeg alltid burde ha med kleenex i veska i sommer. Og at det kan bli litt sært om jeg blør hele tiden. :rolleyes:
Neseblod var en av bivirkningene jeg opplevde første runde. Lite sjarmerende, menmen :p

Hurra for at du er i gang! :D

(og som du skrev litt lengre bak her, det stemmer at Riksen og Ullevaal er fullsortimentstapotek, så de skal ha alle sprøyter, sprayer og vagitorier etc inne til enhver tid =) )

Neseblod var en av bivirkningene jeg opplevde første runde. Lite sjarmerende, menmen :p

Hurra for at du er i gang! :D

(og som du skrev litt lengre bak her, det stemmer at Riksen og Ullevaal er fullsortimentstapotek, så de skal ha alle sprøyter, sprayer og vagitorier etc inne til enhver tid =) )

Kom litt neseblod på natta også, men ikke noe mer nå, så jeg håper det ikke blir så ille. :)

Perfekt!!! Nå er dere flere som har sagt det, så nå har jeg full tillit og dropper mer tull på lokal-apoteket mitt. :D

Apotekeren på mitt apotek presterte i løpet av mitt korte besøk for å bestille nesespray å si:
"Er du sikker på at du vil ha tre stykker? Det er en veldig dyr medisin altså."
Og da jeg spurte: "Hvor lang tid tar det for dere å bestille medisin nummer to på resepten min?" (Tenkte uansett å vente til etter sommeren, men var bare nysgjerrig.)
Apotekeren: "Bem..fola... Skal vi se. Oj. Her var det mye å velge mellom, skal vi se om jeg skjønner hva du skal ha..."

Så, jeg følte meg både som verdens eneste barnløse, og ble veldig redd for å få feil medisiner. :p Ullevål heretter!

Forsøket ble avbrutt pga follikkel som har fortsatt vokse siden eggløsning. Var nå på 32 mm :(

Ånei. :( Hva gjør de med follikkelen nå da?

Det vet jeg faktisk ikke. For gynekologen jeg var til mente de ikke avbrøyt forsøket, men stakk hull på den under egguthenting. Klinikken sa den var alt for stor til å sette igang et forsøk. Så vet faktisk ingenting. Gynekologen er ikke tilbake før til mandag, så får ikke spurt han heller. Den har vokst veldig fort. Fra 23 mm på mandag til 32 mm idag. Er en follikkel som har bare har fortsette vokse etter eggløsning. Var visst ikke uvanlig at et skjedde oss Ivf'ere. Kanskje ringe fast legen min høre hva de bruker gjøre med de follikklene?

Fastleger pleier jo ikke å ha peiling, men det skader vel ikke å høre.

Han tar nok en telefon til Gynekologisk avdeling hører om han er usikker vil jeg tro :)

Så bra. Da er det jo flott, det er bare ikke alle fastleger som tar seg tid til sånt. Derfor jeg skrev det sånn. Jeg har heldigvis en veldig god fastlege selv også. :)

Back
Topp