Hadde ikke sist jeg heller! Og den ligger godt inni skapet nå!Fikk ikke "lov" å kjøpe det forrige svangerskap,av legen, og det er jeg litt glad for.. Hadde jo ikke gjort annetdet er nok bra med lille for det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde ikke sist jeg heller! Og den ligger godt inni skapet nå!Fikk ikke "lov" å kjøpe det forrige svangerskap,av legen, og det er jeg litt glad for.. Hadde jo ikke gjort annetdet er nok bra med lille for det
![]()
Jeg følger heller ordrene til legen og jm, og drar innom jm når jeg vilHadde ikke sist jeg heller! Og den ligger godt inni skapet nå!makan til stressfaktor!
Æsj for no skit. Jeg hater å krangle. Er over gjennomsnittet konfliktskyJeg og gubben krangler og er uenige
Hadde det ikke vært for at jeg er stuptrøtt, skulle jeg komt til deg med noen!! Bor bare 10 min unna!Sambo Snorker verre enn værst, og vi er på hotell hvor jeg ikke har ørepropper, og de solgte det ikke i resepsjonen :-( en hel dag i dyreparken i morgen uten søvn blir bra :-/
Søøøøøt!Hadde det ikke vært for at jeg er stuptrøtt, skulle jeg komt til deg med noen!! Bor bare 10 min unna!
Håper på bedre tider for deg nå! Slitsomt med alt sammen oppå hverandre. Jeg er bare trøtt og forstoppa, med brekninger på formiddagen og hvis jeg er sulten/mett - så har et drømmesvangerskap så langt sammenlignet med det førsteLei av å være i dårlig form! Svimmel, kvalm, kaster opp, hodepine, forstoppa, hjertebank, trøtt... Blæ! Synes denne uka her hittil er desidert verst!
Sånn! Dagens utblåsning![]()
Takk! Ja jeg håper ting bedrer seg snart altså, for dette er veldig slitsomt. Holder meg unna andre mennesker også, for jeg vil virkelig ikke avsløre noe før uke 12, så er så usosial ogsåHåper på bedre tider for deg nå! Slitsomt med alt sammen oppå hverandre. Jeg er bare trøtt og forstoppa, med brekninger på formiddagen og hvis jeg er sulten/mett - så har et drømmesvangerskap så langt sammenlignet med det førsteføler så med deg!!!!
Signerer denne! I tillegg er jeg så slapp at jeg knapt kommer meg opp av sofaen. Har så lyst til å komme meg på jobb, men har ikke sjans i havet å komme meg utenfor dørstokken en gang. Vet at man ikke er syk når man er gravid, men er lenge siden jeg har følt meg sykere!Lei av å være i dårlig form! Svimmel, kvalm, kaster opp, hodepine, forstoppa, hjertebank, trøtt... Blæ! Synes denne uka her hittil er desidert verst!
Sånn! Dagens utblåsning![]()
I alle dager?! Hva er det for en lege?! Det er det verste jeg har hørt! Kan du kreve å komme inn til noen andre?Signerer denne! I tillegg er jeg så slapp at jeg knapt kommer meg opp av sofaen. Har så lyst til å komme meg på jobb, men har ikke sjans i havet å komme meg utenfor dørstokken en gang. Vet at man ikke er syk når man er gravid, men er lenge siden jeg har følt meg sykere!Og når legevikar i går ikke ville gi meg sykemelding for neste uke fordi hun mener "det er tull å være sykemeldt når man er gravid, det er bare deres generasjon som tror det er normen" (dustekjerring, det jeg ønsker mest i verden akkurat nå er å være i form til jobb!! Elsker jobben min!), så MÅ jeg jo bli bedre. Er så redd formen ikke skal bli god nok til mandag.. Men håper og krysser fingrene!
Sånn, dagens syteinnlegg!