Syte- og klagetråden vår

Fikk ikke "lov" å kjøpe det forrige svangerskap,av legen, og det er jeg litt glad for.. Hadde jo ikke gjort annet :p det er nok bra med lille for det;)
Hadde ikke sist jeg heller! Og den ligger godt inni skapet nå!:P makan til stressfaktor!

Gjør så vondt den strekkingen av båndene. Noen som husker når deg ga seg? Dette er nummer to. Veldig vondt på natten og morgenen :-/

Fader altså i dag er jeg ubrukelig! Kaldsvetter og er svimmel og trøtt, og i morgen tidlig kjører vi til Kristiansand på familiebesøk. Har jo ikke tid til å ligge her på latsiden nå! Gi meg styrke!

Vi reiser på ferie i morgen, så MÅ pakke, meeeen... Æsj altså, formen er ikke på min side i dag...

Sliter med å få storesnupp til å sove til en fornuftig tid! Greit det er sommer,men en 2 åring skal ikke være våken kl 22!
Gleder meg til vi skal hjem fra hytta!

Sambo Snorker verre enn værst, og vi er på hotell hvor jeg ikke har ørepropper, og de solgte det ikke i resepsjonen :-( en hel dag i dyreparken i morgen uten søvn blir bra :-/

Sambo Snorker verre enn værst, og vi er på hotell hvor jeg ikke har ørepropper, og de solgte det ikke i resepsjonen :-( en hel dag i dyreparken i morgen uten søvn blir bra :-/
Hadde det ikke vært for at jeg er stuptrøtt, skulle jeg komt til deg med noen!! Bor bare 10 min unna!

Hadde det ikke vært for at jeg er stuptrøtt, skulle jeg komt til deg med noen!! Bor bare 10 min unna!
Søøøøøt! :-)

Skal nok klare meg. Funnet en fungerende taktikk nå, har dyna over øret og hvis han snur seg mot meg får han 1 et knuff i siden så han legger seg på siden med ryggen til, eller 2 lyset fra mobilen i trynet. Haha! Stakkars fyr, men når han ikke tar hensyn og bruker Nesesprayen sin når han har allergi, så blir det lys i øya og knuff i siden fra denna gravide :P pluss for gode senger på Thon hotell!:D

Lei av å være i dårlig form! Svimmel, kvalm, kaster opp, hodepine, forstoppa, hjertebank, trøtt... Blæ! Synes denne uka her hittil er desidert verst!
Sånn! Dagens utblåsning :-)

Lei av å være i dårlig form! Svimmel, kvalm, kaster opp, hodepine, forstoppa, hjertebank, trøtt... Blæ! Synes denne uka her hittil er desidert verst!
Håper på bedre tider for deg nå! Slitsomt med alt sammen oppå hverandre. Jeg er bare trøtt og forstoppa, med brekninger på formiddagen og hvis jeg er sulten/mett - så har et drømmesvangerskap så langt sammenlignet med det første :P føler så med deg!!!!

Håper på bedre tider for deg nå! Slitsomt med alt sammen oppå hverandre. Jeg er bare trøtt og forstoppa, med brekninger på formiddagen og hvis jeg er sulten/mett - så har et drømmesvangerskap så langt sammenlignet med det første :P føler så med deg!!!!
Takk! Ja jeg håper ting bedrer seg snart altså, for dette er veldig slitsomt. Holder meg unna andre mennesker også, for jeg vil virkelig ikke avsløre noe før uke 12, så er så usosial også :p Jeg jobber mye om dagen, så har iallfall en god grunn til å være for sliten til å være med på ting :-)
Hvordan var ditt forrige svangerskap?

Skal bort på besøk snart og er så kvalm og uggen at jeg har mest lyst til å legge meg igjen.

Signerer denne! I tillegg er jeg så slapp at jeg knapt kommer meg opp av sofaen. Har så lyst til å komme meg på jobb, men har ikke sjans i havet å komme meg utenfor dørstokken en gang. Vet at man ikke er syk når man er gravid, men er lenge siden jeg har følt meg sykere! :( Og når legevikar i går ikke ville gi meg sykemelding for neste uke fordi hun mener "det er tull å være sykemeldt når man er gravid, det er bare deres generasjon som tror det er normen" (dustekjerring, det jeg ønsker mest i verden akkurat nå er å være i form til jobb!! Elsker jobben min!), så MÅ jeg jo bli bedre. Er så redd formen ikke skal bli god nok til mandag.. Men håper og krysser fingrene!
Sånn, dagens syteinnlegg!

Signerer denne! I tillegg er jeg så slapp at jeg knapt kommer meg opp av sofaen. Har så lyst til å komme meg på jobb, men har ikke sjans i havet å komme meg utenfor dørstokken en gang. Vet at man ikke er syk når man er gravid, men er lenge siden jeg har følt meg sykere! :( Og når legevikar i går ikke ville gi meg sykemelding for neste uke fordi hun mener "det er tull å være sykemeldt når man er gravid, det er bare deres generasjon som tror det er normen" (dustekjerring, det jeg ønsker mest i verden akkurat nå er å være i form til jobb!! Elsker jobben min!), så MÅ jeg jo bli bedre. Er så redd formen ikke skal bli god nok til mandag.. Men håper og krysser fingrene!
Sånn, dagens syteinnlegg!
I alle dager?! Hva er det for en lege?! Det er det verste jeg har hørt! Kan du kreve å komme inn til noen andre?

Back
Topp