Hehe...litt kan de brukes til
Vi skal jobbe da...så blir ikke så mye spennende!
Male låven, beise veranda...
Det er bra
Jaja, det blir alikevel litt fri og en annen hverdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...litt kan de brukes til
Vi skal jobbe da...så blir ikke så mye spennende!
Male låven, beise veranda...
Hvor langt var du igjen? Jeg er 20+3 og har kjent litt liv på utsiden i ca en uke nå. Sååå artig å endelig kunne dele det med mannenJa, vi vil gjerne vite kjønn
Det viktigste er likevel at alt er bra med babyen da
Likevel greit å vite om vi må kjøpe inn litt eller om det kan arves mye fra storesøster
Gleder meg til å kjenne det på utsiden, slik at mannen også får glede av det![]()
Så kjedelig da, men nå har du i alle fall fått det bekreftet. Må ta det så mye rolig som du kan fremover nåVært his fysioterapeut idag og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med, med en gang jeg fikk litt vondt:O Ellers lagde jeg bare ris til egen bak, bokstavelig talt! Blir rullestol i dyreparken da...![]()
Jeg er 16+2 nåHvor langt var du igjen? Jeg er 20+3 og har kjent litt liv på utsiden i ca en uke nå. Sååå artig å endelig kunne dele det med mannen![]()
Ja, i hvert fall greit å få det stadfesta. Det som er vanskelig er at det er sp forskjellig fra dag til dag. Noen dager kan jeg ikke stå og gå for mye uten å få dritvondt, mens andre dager kan jeg være i gang hele dagen uten å merke no særlig. Så blir en utfordring å finne balansenSå kjedelig da, men nå har du i alle fall fått det bekreftet. Må ta det så mye rolig som du kan fremover nå![]()
Såpass tidlig jaJeg er 16+2 nå
Kjente på utsiden i uke 17 forrige gang![]()
Ja, jeg skjønner. Det viktigste er vel at man ikke overvurderer seg selv da. Håper at det går greit med deg fremover og at du får slappet litt avJa, i hvert fall greit å få det stadfesta. Det som er vanskelig er at det er sp forskjellig fra dag til dag. Noen dager kan jeg ikke stå og gå for mye uten å få dritvondt, mens andre dager kan jeg være i gang hele dagen uten å merke no særlig. Så blir en utfordring å finne balansen
Ja, det er tydelig det jaSåpass tidlig jaEn sterk krabat i magen da
![]()
Ikke dumt det daSov litt over en time![]()
Så fint det ble!!Ja jeg føler meg fresh![]()
De har det veldig braskal til Larvik, det er nattåpent i dag
![]()
Så klart![]()
Vis vedlegget 125598Vis vedlegget 125599
Er veldig god på å overvurdere meg selv, for å si det sånn! Og tøyer gjerne grensene mine litt langt. Men skjønner at jeg mp bli bedre på det nå!Ja, jeg skjønner. Det viktigste er vel at man ikke overvurderer seg selv da. Håper at det går greit med deg fremover og at du får slappet litt av![]()
Moro da!Ja, det er tydelig det ja![]()
Oj det var da tidligHar fulgt med på etter babysvømming nå i lang tid, men det er bare fullt. Nå har det åpnet seg ett kurs lørdager kl 08. Er det noen som gjør det??
Syns det var forferdelig tidlig, i tillegg til at da får man jo ikke reist bort.
Synd ikke flere tilbyr på dagtid når man er hjemme i permisjon.
Ja, du må prøve på detEr veldig god på å overvurdere meg selv, for å si det sånn! Og tøyer gjerne grensene mine litt langt. Men skjønner at jeg mp bli bedre på det nå!
Lurt å høre på fysio jaVært his fysioterapeut idag og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med, med en gang jeg fikk litt vondt:O Ellers lagde jeg bare ris til egen bak, bokstavelig talt! Blir rullestol i dyreparken da...![]()
Gleder oss veldig til oul nåMoro da!
Har du falt nedover på listen?