Skravletråd Juli.

Stelleveske er kjekt å ha:D hehe
10 dager igjen til termin bare:o måtte de gå superraskt:)

Alt bra med lille i magen din da? :)
Ja, det må man nesten ha;)
Ja, den tiden går nok fort :D
Kan jo komme når som helst nå ;)
Alt bra her, kjenner litt liv. Begynner å bli utålmodig og vil gjerne kjenne liv hver dag da:p
Gleder meg til det i alle fall :D

Ja, det må man nesten ha;)
Ja, den tiden går nok fort :D
Kan jo komme når som helst nå ;)
Alt bra her, kjenner litt liv. Begynner å bli utålmodig og vil gjerne kjenne liv hver dag da:p
Gleder meg til det i alle fall :D

Må jo det. Har en, men kan sikkert få brukt en til. Da kan den ene bo på vogna:p hehe
Håper det plutselig skal skje noe ja;)

Hvilken uke er du i nå?
Her syns jeg det har vært så lite liv hele veien jeg da, kjenner mindre enn jeg ser:p så nå kan h*n komme å lage liv utvendig istedet:)

Ny oppdatering:)
ImageUploadedByBV Forum1436455983.854067.jpgImageUploadedByBV Forum1436455994.621637.jpgImageUploadedByBV Forum1436456008.625822.jpg

Må jo det. Har en, men kan sikkert få brukt en til. Da kan den ene bo på vogna:p hehe
Håper det plutselig skal skje noe ja;)

Hvilken uke er du i nå?
Her syns jeg det har vært så lite liv hele veien jeg da, kjenner mindre enn jeg ser:p så nå kan h*n komme å lage liv utvendig istedet:)
Ja, kan få bruk for 2 også ;)
Jeg er 16+2 i dag, så det går fremover :)
Gleder meg veldig til oul også etter ferien :D

Ja, kan få bruk for 2 også ;)
Jeg er 16+2 i dag, så det går fremover :)
Gleder meg veldig til oul også etter ferien :D

Oul blir spennende:D dere vil vite kjønn eller?
Så gøy at du begynner å kjenne liv alt da:) blir nok bare mer og mer nå da♡ her kom det ikke før nærmere uke 20.

Oul blir spennende:D dere vil vite kjønn eller?
Så gøy at du begynner å kjenne liv alt da:) blir nok bare mer og mer nå da♡ her kom det ikke før nærmere uke 20.
Ja, vi vil gjerne vite kjønn :)
Det viktigste er likevel at alt er bra med babyen da;)
Likevel greit å vite om vi må kjøpe inn litt eller om det kan arves mye fra storesøster :)
Gleder meg til å kjenne det på utsiden, slik at mannen også får glede av det:D

Back
Topp