Det skal du ikke se bort fra neiJeg tar ferie i morgen, så regner med flere snart går forbi![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal du ikke se bort fra neiJeg tar ferie i morgen, så regner med flere snart går forbi![]()
![]()
Det hadde ikke jeg klartMhm. Skjønner ikke at hun klarer å vente
Hele tiden det. Ofte er det ganske få innlegg også![]()
Vært his fysioterapeut idag og fått fastslått bekkenløsning. Fikk beskjed om å stoppe med det jeg driver med, med en gang jeg fikk litt vondt:O Ellers lagde jeg bare ris til egen bak, bokstavelig talt! Blir rullestol i dyreparken da...![]()
Å ikke vite kjønnetVente på hva?![]()
Å ikke vite kjønnet![]()
Ja, det er jo veldig kjekt. Hun ble 2 i aprilSer den. Blir nok til at vi vil vite på neste og av samme grunn
Hvor gammel er storesøster?
Blir nok stas for både mannen og storesøster å kjenne på utsiden vil jeg tro![]()
Vi tar det nok før vi reiser til sydenVi skal på pappa sin grav når vi kommer hjem
Ikke jeg hellerDet hadde ikke jeg klart![]()
Gleder meg til å høre hva som komme ut jeg
Skjønner den. Her er det ikke alt for lenge siden, men greit at det ser bra ut i alle fallJa, det er nok litt som må gjøres der, har gått litt tid siden sist. Og blir kanskje en stund til neste gang og..
Når skulle dere dit?Vi tar det nok før vi reiser til syden![]()
Og det er helt greit og forventet ogsåDet skal du ikke se bort fra nei
Vi reiser om 9 dagerNår skulle dere dit?
Du klarer vel 2000 å det er det viktigsteOg det er helt greit og forventet også![]()
![]()
Ikke så lenge igjen daVi reiser om 9 dager![]()
Kan vel klare deg med det en liten stund til om du vilNå har vi en liten vw polo![]()