Hehe er det sånn det er ja
Jeg tror det er best å bruke den vi har først en stund, så kan vi jo se hva vi evt savner ved den, SÅ kan hun få kjøpe en til om hun absolutt vil det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe er det sånn det er ja
Det trodde ikke jeg heller i grunn
Ja jeg gleder meg egentlig mest til å bli ferdig. 5 feiringer igjen før detDet blir nok veldig bra![]()
Sikkert greit det ja, kanskje hun kan kjøpe sportsvogn etterhvertJeg tror det er best å bruke den vi har først en stund, så kan vi jo se hva vi evt savner ved den, SÅ kan hun få kjøpe en til om hun absolutt vil det![]()
Å ja det har jeg hørt om før ja.Det går an når man har mangel på lagringsplass![]()
![]()
Mest gøy når det er overAhagøy med bursdag
![]()
God morgen. Ikke torden men forferdelig regnvær. Som holder på ennå.God morgenvar det torden hos dere i natt ?
Jeg kan spørre mannen i kveld hva han hadde gått for.Mks 4000. Skolearbeid og minecraftspilling.
Blir bærbar, greien til at vi sliter er jo fordi mannen er it-konsulent og har i tillegg hørt med de på jobben. Jeg tenker at det er hans første pc og så lenge den har krava den må ha for å få spille minecraft så må det være bra nok første gangen. Så får han heller spare selv til en dyrere senere.Jeg kan spørre mannen i kveld hva han hadde gått for.
Bærbar eller stasjonær (med eller uten skjerm)?
Mannen er også IT mann, problemet med disse er at de ofte setter litt for høye krav til maskinen til barnetBlir bærbar, greien til at vi sliter er jo fordi mannen er it-konsulent og har i tillegg hørt med de på jobben. Jeg tenker at det er hans første pc og så lenge den har krava den må ha for å få spille minecraft så må det være bra nok første gangen. Så får han heller spare selv til en dyrere senere.
Jeg har skjønt, blir nesten litt sprø kjenner jeg. De som jobber på en av de anddre avd på jobben hans hadde sagt at vi nok måtte opp i 6-7000. Det er uaktuelt for en pc til en 9-åring. Hadde han vært 13 så hadde jeg kanskje gått med på detMannen er også IT mann, problemet med disse er at de ofte setter litt for høye krav til maskinen til barnet![]()
Er derfor jeg tenkte at jeg kunne spørre mannen min.Jeg har skjønt, blir nesten litt sprø kjenner jeg. De som jobber på en av de anddre avd på jobben hans hadde sagt at vi nok måtte opp i 6-7000. Det er uaktuelt for en pc til en 9-åring. Hadde han vært 13 så hadde jeg kanskje gått med på det
Haha dt er fint. Gelder meg til å høre hva han sier..Er derfor jeg tenkte at jeg kunne spørre mannen min.
Han vil fint klare det dersom den ikke er til hans eget barn![]()
God morgenvar det torden hos dere i natt ?
Sikkert greit det ja, kanskje hun kan kjøpe sportsvogn etterhvert
Jeg personlig tror disse to er mer enn gode nok for det bruketHaha dt er fint. Gelder meg til å høre hva han sier..
Ja jeg gleder meg egentlig mest til å bli ferdig. 5 feiringer igjen før det![]()
De hadde rundstykker og eggerøreDe må vel ha et alternativ til deg![]()
Ikke lenge igjen til du kan spise spekemat nå da..De hadde rundstykker og eggerørehaha
Og vanlig salat da, så jeg overlevde...