Skravletråd Juli.

Mks 4000. Skolearbeid og minecraftspilling.
Jeg kan spørre mannen i kveld hva han hadde gått for.
Bærbar eller stasjonær (med eller uten skjerm)?

Jeg kan spørre mannen i kveld hva han hadde gått for.
Bærbar eller stasjonær (med eller uten skjerm)?
Blir bærbar, greien til at vi sliter er jo fordi mannen er it-konsulent og har i tillegg hørt med de på jobben. Jeg tenker at det er hans første pc og så lenge den har krava den må ha for å få spille minecraft så må det være bra nok første gangen. Så får han heller spare selv til en dyrere senere.

Blir bærbar, greien til at vi sliter er jo fordi mannen er it-konsulent og har i tillegg hørt med de på jobben. Jeg tenker at det er hans første pc og så lenge den har krava den må ha for å få spille minecraft så må det være bra nok første gangen. Så får han heller spare selv til en dyrere senere.
Mannen er også IT mann, problemet med disse er at de ofte setter litt for høye krav til maskinen til barnet :P

Jeg har skjønt, blir nesten litt sprø kjenner jeg. De som jobber på en av de anddre avd på jobben hans hadde sagt at vi nok måtte opp i 6-7000. Det er uaktuelt for en pc til en 9-åring. Hadde han vært 13 så hadde jeg kanskje gått med på det
Er derfor jeg tenkte at jeg kunne spørre mannen min.
Han vil fint klare det dersom den ikke er til hans eget barn :P

Sikkert greit det ja, kanskje hun kan kjøpe sportsvogn etterhvert

Den vi har er med både bag og sportsdel :)
Men vi har jo ikke prøvd den utendørs enda..kan jo hende vi finner ut at den ikke passer vårt bruk. Kan hende vi får oss ny bil om en stund og, og da er kanskje ikke str på vogna like viktig :) Vi får se.. Kjenner bare at det å begynne å rote rundt i vognjungelen akkurat nå bare var stressende :o

Back
Topp