Ok...
Trodde ikke det gikk an å få nok, jeg![]()
Nei, egentlig ikke
Men ifølge gubben hadde vi nok for leeeenge siden, haha
Må go meg selv litt kjøpeforbud, så jeg kan kjøpe litt etter han har kommet og
Pluss at vi får sikkert masse i gaver og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok...
God morgenvar det torden hos dere i natt ?
Om du må ut j så er det vel greit at det ikke buldrer og brakerJeg kjenner at det hadde hvert godt med skikkelig bulder og brak i dag. Men siden jeg må ut er det kanskje greit å slippe så blir jeg ikke så våt heller hehe
Kengubarnet sin bursdagHvem sin bursdag skal du planlegge?
Om du må ut j så er det vel greit at det ikke buldrer og braker
Kengubarnet sin bursdag![]()
Har ikke sjekket gradestokken ennå jegSmå regnar her Oxå. 14 grader hos oss
Det blir gøy.Kengubarnet sin bursdag![]()
Hehe er det sånn det er jaSkal ihvertfall se på vogn...men vil egentlig vente med å kjøpe tror jeg. Svigermor har det mest travelt![]()
Det trodde ikke jeg heller i grunnOk...
Jeg er livreddJeg liker egentlig torden, jeg.
Syns det er litt koselig
Ajda blir nok det. Han skal ha første bursdagsfeiringen rundt 20.juli. Har egt bursdag 10.ugustAha, det blir nok gøylenge til han skal feires? Har han noen store ønsker for bursdagen sin eller?
Ja du fpr gjøre det, er ikke så glad i det jegJa det er det, men kan håpe på litt bulder og brak til kvelden eller noe![]()
Lille pluttelutten minHvem har bursdag?![]()
Ja det er planen det , om vi finner enDet blir gøy.
Var det slik at han skulle få PC av dere?
Hva er budsjettet på den og hva skal den brukes til?Ja det er planen det , om vi finner en![]()
Mks 4000. Skolearbeid og minecraftspilling.Hva er budsjettet på den og hva skal den brukes til?
Ajda blir nok det. Han skal ha første bursdagsfeiringen rundt 20.juli. Har egt bursdag 10.ugust
Ja du fpr gjøre det, er ikke så glad i det jeg![]()