Ja, på'n igjen klokken 9Jobb i morgen også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, på'n igjen klokken 9Jobb i morgen også?
Nei, frister mest bare grave meg ned under dyna og bli der til sola kommer![]()
Men fri i helga?Ja, på'n igjen klokken 9![]()
Ja, man må nyte hvert sekund. Plutselig er alt forbi.Ååh <3 de vokser så fort <3
NettoppÅ, ja.. Hvor dum kan man bli liksom?![]()
Syns det gikk tregt med nr 1, men nå har jeg jo jentungen jeg må prøve å ha litt kontroll påi tillegg har vi flyttet.. Kjenner det er store forskjeller nå og fra sist, nå har jeg null kontroll på uker og dager osv. Må sjekke app'en for å finne ut hvor langt jeg er på vei
![]()
Hjelpes, tråden ble startet i går å vi er allerede skravlet 100 sidr..
Den pleier jeg og å brukehehe, det kommer seg sikkertBrukte rema 1000 sin app for middagsoppskrifter. Faktisk utrolig mange gode middager der !
![]()
Noe så vannvittig også detDet går unna![]()
Så det akkurat jeg også. Her går det unnaHjelpes, tråden ble startet i går å vi er allerede skravlet 100 sidr..
Helt rått! Tyder på at det kanskje blir rolig her i slutten av måneden.Hjelpes, tråden ble startet i går å vi er allerede skravlet 100 sidr..
Jepp! Mønstrer av i morgen klokken 18 og da er det helgMen fri i helga?
Ja. Jeg kan nesten ikke tro at jentungen er passert 3 år. Hun skal begynne på storbarnsavdeling om 4 uker. Hvor har det blitt av min lille nesten hårløse baby?Ja, man må nyte hvert sekund. Plutselig er alt forbi.
er ikke noe latmannsliv det herSå det akkurat jeg også. Her går det unna![]()
Hjelpes, tråden ble startet i går å vi er allerede skravlet 100 sidr..
Blir velgodt det?Jepp! Mønstrer av i morgen klokken 18 og da er det helg![]()
Bare 100 her200 faktisk![]()
Straks 2000 innlegg her200 faktisk![]()
Er vel muligens en fare for det jaHelt rått! Tyder på at det kanskje blir rolig her i slutten av måneden.