Skravletråd Juli.

Fått henvisning i går, har bare glemt å ringe.. Fikk advarsel om at det muligens var lang ventetid. Men har flere fysioterapeuter og da, men er liksom spesielt ei som skal være veldig flink med gravide som jeg er anbefalt å gå til da. Håper jeg får tid hos henne! Tusen takk for at du deler erfaringen din!

bare ring rundt så fort som mulig :) Er mange her i byen også så tenkte at jeg måtte jo få time fort et sted. Så feil tok jeg :p i mellomtiden, sov med en pute mellom bena :) det funker faktisk i lengden :) Bare hyggelig, og krysser fingrene for at du får time hos henne da :D

Vi kjøpte den andre uka i mai. De hadde den i butikk, så vi fikk den på dagen og med litt rabatt :) emmaljunga har jo sommerstengt i produksjonen, så om vi skulle bestilt, så var det liten sjangs for at vi fikk før terminen kom. Så tok ikke sjansen på det :) Var flaks at de hadde den siste vogna i akkurat den fargen vi ville ha i butikken :)
Så greit da:) Ka betalte dere?:)

Ja, det er ikke ofte vi får så mye sammenhengende tid sammen. :)

Så koselig da! :) Veldig kos å sitte og se på noe sammen.

Skjønner den :) Viktig med de små øyeblikkene som slike :)

Ja, er veldig koselig :) Er jo bare at jeg er så skravlesjuk her inne at går jo glipp av halve episoden :p

Syns det har gått så utrolig sakte jeg:o men det har bok mye med mitt fravær fra jobb å gjøre...
Syns det gikk tregt med nr 1, men nå har jeg jo jentungen jeg må prøve å ha litt kontroll på :p i tillegg har vi flyttet.. Kjenner det er store forskjeller nå og fra sist, nå har jeg null kontroll på uker og dager osv. Må sjekke app'en for å finne ut hvor langt jeg er på vei :p

Veldig greit å ha det gjort :D
Gadd ikke vaske bilen selv da...jeg juksa og leverte den inn..haha! :D

Vaskinga går jo greit. Er ryddinga som er dritt:p haha
Har skifta ac-filter i dag da. Det var svart:o

Så greit da:) Ka betalte dere?:)

kjøpte bag, understell, sportsdel og stelleveska, og betalte vel 8000. Så fikk 2000 rabatt der, pluss bilspeil og noe smånips på kjøpet da vi kjøpte bilstol samtidig :)

Back
Topp