Skravletråd Juli.

Håper dere får en fin natt:D
Satser på det.

Mannen henter bilene (veien stengt ca 12-20) og jeg har lagt meg

Han har smurt ryggen min med Aloe-vera siden jeg ikke nådde der med solkrem

Det får vi satse på:D
Hvor lang tid tok det før dere fikk deres?

Vi kjøpte den andre uka i mai. De hadde den i butikk, så vi fikk den på dagen og med litt rabatt :) emmaljunga har jo sommerstengt i produksjonen, så om vi skulle bestilt, så var det liten sjangs for at vi fikk før terminen kom. Så tok ikke sjansen på det :) Var flaks at de hadde den siste vogna i akkurat den fargen vi ville ha i butikken :)

Hehe, bare å komme ;) Nå står jeg faktisk gladelig på kjøkkenet å lager mat så lenge det ikke er stress involvert. Takler fint stress overalt ellers, og jobber godt under press, men merkelig nok ikke på kjøkkenet. :p friker helt ut om det blir masse stress med matlagingen på kjøkkenet. Men så lenge jeg får ro der til å gjøre ting slik jeg liker de, så funker det veeldig bra :)

Den er 23 juli :) Venter på brevet i posten som bekrefter det. Blir innlagt 22/7 for å sjekke leie en siste gang, og om hun ikke har snudd seg blir det baby på meg 23 juli :)
Stress på kjøkkenet er ikke noe kult, nei. Liker å ha god tid jeg også. Høres ut som du koser deg skikkelig :)

Men hvis hun snur seg blir det vaginal fødsel? Eller skal du ha keisersnitt uansett? Må vente til 24.juli, mye finere dag ;) Min :P

Back
Topp