Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Jeg syns ikke det er greit I det hele tatt!verken meg eller mine venninner har gjort/gjør det I svangerskapet.
Absolutt ikke greit.
Min mann var for mange år siden på fest og da var det som var ganske full og i den fulle tilstanden annonserte hu at var gravid og gleda seg masse til tiden fremover. Min mann sa sin mening og gikk fra den festen rett etterpå.
Hu er 1 år yngre enn meg. På det tidspunktet var mi jente 2 år. Så jeg var vel 21 da. Hu var mao 20 år... Jeg var 18 når jeg ble gravid og visste fremdeles bedre.Åherregudhun hørtes ikke særlig gammel ut...
Hu er 1 år yngre enn meg. På det tidspunktet var mi jente 2 år. Så jeg var vel 21 da. Hu var mao 20 år... Jeg var 18 når jeg ble gravid og visste fremdeles bedre.
Hu skulle visst feire graviditeten...
BraLitt av en måte 0 feire påså bra mannen din sa sin mening.
Skjer ikke at det blir alkohol her nei, og det har jeg vært klar på uansett alder. Får jeg lyst på en øl tar jeg en alkoholfri![]()
Hu er 1 år yngre enn meg. På det tidspunktet var mi jente 2 år. Så jeg var vel 21 da. Hu var mao 20 år... Jeg var 18 når jeg ble gravid og visste fremdeles bedre.
Hu skulle visst feire graviditeten...