Skravletråd NY!!!

Det kunne det. Men litt ekkelt når det tisses på gressplenen og i buskene hvor ungene leker støtt og stadig da. Var barn over bhg-alder vi snakka om også:p Man får faktisk bot om man tisser sånn når man har blitt voksen, så kan jo være greit å lære dem at man må tisse på do når dem har blitt så store:)

Ja, ikke greit å oppføre seg som katter :confused:

Ah, Tex-pizza'n! Kan ikke si jeg har hilst på mannen din, men svigerinne L har jeg hilst på et par ganger ;)
Tex pizza'n ja! Så moro da! :) Vi bodde i Bodø helt fram til 2013 vi, så da er det nok derfor du ikke har truffet han. Og er vel stort sett L som reiser på sånne mix-greier tror jeg:)

Tex pizza'n ja! Så moro da! :) Vi bodde i Bodø helt fram til 2013 vi, så da er det nok derfor du ikke har truffet han. Og er vel stort sett L som reiser på sånne mix-greier tror jeg:)
Verden er ikke stor ;) Ja, L er stort sett å se :) selv driver jeg Amfi Eidsvoll.

Både og!! Funker jo helt greit, men dem drar ikke akkurat så mye på besøk til hverandre etter arbeidstid for å si det spnn. Og blir fort jobbbsnakk rundt bordet når vi er samla til selskap osv. Men dem har vel ikke vært så innmari close før heller da..

Nei, frister kanskje ikke å tilbringe både fritid og arbeidstid sammen. Men tenker at faren setter pris på at de to klarer å samarbeide :)

Back
Topp