TissHmm..vet ikke om jeg vil vite hva dere snakker om![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TissHmm..vet ikke om jeg vil vite hva dere snakker om![]()
Tja, heller litt sand enn masse pels![]()
Nei, det gikk vel ikke spesielt bra. Var et høyt mål også daJa, det gikk vel ikke så bra så kanskje det ikke kom noen flere oppdateringer![]()
Han tok over etter faren sin for to år siden. Er i HaldenOi, så spennendeda har vi sikkert møttes
hvor i landet?
Tror ikke det jeg heller. Uten at jeg har noen tall..
Nei, det gikk vel ikke spesielt bra. Var et høyt mål også da![]()
Rett og slett!Tiss![]()
Syns du er innmari flink jeg! Fått bebis og greier og jo!
Uansett gøy å prøveJa, var kanskje litt urealistisk![]()
Ja de har det. Kommer bare an på om det vil koste noe..De har jo trådløst i utlandet også veldig mang steder...
Hahaha, jeg må nok det skal jeg være mulig å være sammen med![]()
Nei ikke sant.. Overtid er kjedelig!!Tror jeg kan takke de dagene jeg gikk på overtidVar ikke så mye annet å gjøre enn å skravle mens man ventet
![]()
Uansett gøy å prøve
Håper vi får høre hvor langt vi kom når mnd er over da.
Tror ikke det er noen vits med det målet i juli i alle fallJa, det var litt morsomt å se hvor mye det ble skravlet totalt![]()
Nei ikke sant.. Overtid er kjedelig!!
Tror ikke det er noen vits med det målet i juli i alle fall![]()
Ah, Tex-pizza'n! Kan ikke si jeg har hilst på mannen din, men svigerinne L har jeg hilst på et par gangerHan tok over etter faren sin for to år siden. Er i Halden![]()
Det kunne det. Men litt ekkelt når det tisses på gressplenen og i buskene hvor ungene leker støtt og stadig da. Var barn over bhg-alder vi snakka om ogsåKunne vært verre ting tenker jeg![]()
Det gadd jeg ikke.
Tenkte heller på alt jeg kan spise i morgen mens han sitter på jobb![]()
Jeg skal jo på jobb i morgen, så er nødt til å være mulig å være sammen medKan ta deg en og annen powernap når det er veldig stille her inne![]()