• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd NY!!!

Vel, jeg og mini sover jo til klokka nesten er 11, så da er jo halve dagen gått allerede :p
Også har vi prøvd oss på å være ute blant folk. Mini har vært på cafe for første gang :)
Ja man sover ofte lenge :-P
Når frøkna var lita måtte jeg opp med storebror uansett, så var ikke mulig å sove så utpå :-P
En gang i uka leverte samboer storebror i bhg før jobb, men syntes det var litt voldsomt for storebror å bli levert rett over 7 hver morgen når vi kunne levere et par timer senere ;-)
Han slapp for lange dager da jeg var hjemme i perm.

Må jo ha siste innspurt :p
Viktig! Blir spennende da:) i hvert fall for min del som har god sjans for P kunne bli tatt igjen enda, så mp bare stå på:) har jo greid kravet da, og skal vel alltids greie å holde meg på topp ti den siste dagen liksom, men vil egentlig beholde plassen min jeg, så kan ikke slække helt enda!

Viktig! Blir spennende da:) i hvert fall for min del som har god sjans for P kunne bli tatt igjen enda, så mp bare stå på:) har jo greid kravet da, og skal vel alltids greie å holde meg på topp ti den siste dagen liksom, men vil egentlig beholde plassen min jeg, så kan ikke slække helt enda!

Nei, du får bare skravle på :D
Jeg er jammen spent på trekning!

Back
Topp