Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke prøvd i dagPrøver dere 200.000 allikevel?!![]()
Like spent på om jeg vinner denne mndNå nærmer det seg! Hvordan vil det ende ?![]()
Skjønner... At det går an! Spark dem på dør!Jeppsinettopp...
Ja man sover ofte lengeVel, jeg og mini sover jo til klokka nesten er 11, så da er jo halve dagen gått allerede
Også har vi prøvd oss på å være ute blant folk. Mini har vært på cafe for første gang![]()
Hahah, er jeg så lett å leseHoho, tror heller ikke det![]()
Viktig! Blir spennende daMå jo ha siste innspurt![]()
Æsj, ja det er ekkelt :-oJeg har en nabogutt, som bare drar ned klærne og tisser overalt...
Spent jeg ogsåLike spent på om jeg vinner denne mndVil vinne, vil vinne
![]()
Hvordan var det første dag på jobb??Jeg har ikke prøvd i dagHar vært på jobb, jeg. Men de andre har virkelig prøvd
![]()
Og jeg har ramla ned to plasser :-oHuff, ja kommer sikkert til å koke her inne nå på slutten. Jeg ramla jo ned en plass på lista bare ved å være borte i dag![]()
Hahah, er jeg så lett å lese![]()
Takk, det var greit. Var masse å gjøre så nå er jeg slitenHvordan var det første dag på jobb??
Veldig godt å ha deg tilbake :-DHelt klart![]()
Den harde kjerne, selv om jeg detter inn og ut innimellom![]()
Viktig! Blir spennende dai hvert fall for min del som har god sjans for P kunne bli tatt igjen enda, så mp bare stå på
har jo greid kravet da, og skal vel alltids greie å holde meg på topp ti den siste dagen liksom, men vil egentlig beholde plassen min jeg, så kan ikke slække helt enda!
Og nå har du et ledig minutt skjønner jeg ;-)Hihi...jeg virkelig nyter jobb idag![]()
Å nei!!!Bare idag og imorgenså har jeg fri fram til fredag natt!
Ja det er helt klart siste innspurtHaha....er juni snart over jenter??![]()
Her har det vært liv!!