Vært mye å gjøre i dag?
Jeg har vært på jobb, og fullt kjør i ettermiddag![]()
Vel, jeg og mini sover jo til klokka nesten er 11, så da er jo halve dagen gått allerede
Også har vi prøvd oss på å være ute blant folk. Mini har vært på cafe for første gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært mye å gjøre i dag?
Jeg har vært på jobb, og fullt kjør i ettermiddag![]()
Ja jeg klarer nok ikke holde meg unna ;-)
Fikk vaska bilen inni og utenpå, sånn at vi nå kan få babysete inni
Åsså har jeg booka meg fotpleie-time på onsdag![]()
Den, ja![]()
Jeg har en nabogutt, som bare drar ned klærne og tisser overalt...Hihi, nei, får holde seg litt unna andre ;-)
Det er bare fordi du har det så behagelig der opp på.. 2 plass eller??Jeg har blitt dårlig på skravling![]()
Og jeg blir sliten bare av å lese om ditt...Også igangsatte jeg melkefri diett på storebror i dag også, sånn på toppen av alt, etter anbefaling fra hudlegen skal vi teste det i sommer og se om det har noen effekt på kløen hans.
Jeg er rett og slett SLITEN i dag
Haha, du får en travel kveld og morgendag du nå![]()
Har en sånn nabogutt jeg og. Han får lov å tisse rundt han, også der barna pleier å leke.Jeg har en nabogutt, som bare drar ned klærne og tisser overalt...
Det er bare fordi du har det så behagelig der opp på.. 2 plass eller??![]()
Det var kanskje greit da han var liten, ikke like sjarmrende nå som han er 6 år..Har en sånn nabogutt jeg og. Han får lov å tisse rundt han, også der barna pleier å leke.
Jeg har en nabogutt, som bare drar ned klærne og tisser overalt...
Han er over barnehage alder og, for å si det sånn.Har en sånn nabogutt jeg og. Han får lov å tisse rundt han, også der barna pleier å leke.
Hun skulle bare forbi meg hun så kunne hun ta det med roDet er bare fordi du har det så behagelig der opp på.. 2 plass eller??![]()
Nope, det er ikke det!!Det var kanskje greit da han var liten, ikke like sjarmrende nå som han er 6 år..
Jasså jaHun skulle bare forbi meg hun så kunne hun ta det med ro
Haha, ja folk puster en i nakken kan man siLitt mindre behagelig her på 8,9,10 og 11. plass kjenner jeg![]()
Huff, ja kommer sikkert til å koke her inne nå på slutten. Jeg ramla jo ned en plass på lista bare ved å være borte i dag![]()
Han river seg i håret som megHuff... Føler virkelig med deg! Hva sier mannen da??
Det er bare fordi du har det så behagelig der opp på.. 2 plass eller??![]()
Men fire er bedre enn ingen ;-)