• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd NY!!!

Takk, jeg skal avslutte nå snart og legge meg.

En liten runde innom forumet fra senga har jeg alltid, men det er ikke sikkert dere merker, ikke alltid jeg legger igjen spor

Du får ha en riktig god natt hvis vi ikke skravles :)
Veldig lurt å legge seg i skikkelig tid, skulle vært like smart selv :p

På den skolen jeg gikk på i min tid fantes det ikke mobbing, så det var ikke noe man trengte å ta tak i.

-denne rektoren sier at han vet, alle de voksne på skolen vet hva som skjer, og de vil vite, han må alltid vite at han kan si fra, til lærer, sfo, rett inn til rektor og si fra om han vil. Ingen skal ha det sånn på skolen.

(også er saken selvsagt ikke så enkel, ungen det er snakk om gjør det ikke bare mot ham, men mye mot ham, og har endt opp med å være en som ingen vil leke med, og trenger selvsagt også hjelp til å lære å oppføre seg på en slik måte at det ikke blir på den måten)

Jeg sa at jeg har planlagt et møte med læreren når ferien er over, og det er han enig i at vi skal, "også snakkes vi til høsten om hvordan det går".

Nå får han i alle fall fem ukers pause. Det kan være godt det.

Spesielt en særlig stygg kommentar sist uke tok han veldig hardt, så nå er det godt å bare få være hos mormor til jeg tar ferie

Fy f.... Jeg blir rasende når jeg hører om mobbing mot barn. Håper skolen virkelig tar de som gjør det. Har selv hatt en jente som ble mobbet i bhg, og de tok det seriøst med en gang.

Back
Topp