Aha, men fremdeles på topp 10![]()
Håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, men fremdeles på topp 10![]()
Å det frister så veldig å gjøre det sammeAv en eller annen grunn syns jeg det er litt skummelt siden jeg aldri har gjort det før
![]()
Ser nesten slik ut i kveldPrøver dere 200.000 allikevel?!![]()
Ja, det er veldig greit. Hender det blir noen timer over, men ikke mye.
Folk tror vi er gale for det er meg, tante og kusina mi som driver sammen, og folk mener familie ikke klarer sånt. Men vi funker som gull, krangler aldri.
Det syntes jeg og...og hadde egentlig planer om å gjøre det selv. Men nå utsatte jeg det så lenge at jeg ikke orka å ha det på "to do- lista" lengre
Måtte bare få det gjort, for jeg vil ha barnesetet inn i bilen![]()
Håper det. Vi får se på neste oppdatering. Har ikke fått mange innlegg i dag for å si det sånn
![]()
Driver kioskGikk veldig greit. Har jobbet et par dager tidligere også
Men det var litt rart å begynne igjen.
Krysser fingre![]()
Klart detTar du på deg oppgaven?![]()
Her gikk det så langt at barnesetet havna i bilen uten at den ble vaskaSå det gnager enda på listen min.
Ser nesten slik ut i kveld![]()
Uffdamen er jo ikke for seint da
Er glad jeg fikk det gjort nå..for vi hadde så mye hundepels inni der![]()
Ble "irritert" på mannen før i dag.Viktig å ha d klart til i morgen![]()
Vi har heldigvis ikke hund men to barn og det er kanskje enda verreHvertfall mye sand og slikt
![]()
Tror det er ganske langtDet hadde vært noeNoen som vet hvor langt unna vi er?
Jeg vet ikke. Er en stund siden forrige oppdatering vel?Det hadde vært noeNoen som vet hvor langt unna vi er?
Da hadde nok øya mine lyst rødtBle "irritert" på mannen før i dag.
Hadde så lyst på, og han begynner og ta og klaske på et par stykker rett foran meg...
Skal ha en uke i august som vi skal til RhodosKan tenke meg det var litt rart å begynne igjen ja. Skal du ha noe ferie i sommer?
Snakk om 200.000 oppdateringen?Jeg vet ikke. Er en stund siden forrige oppdatering vel?
Syns du er innmari flink jeg! Fått bebis og greier og jo!Ja det syns jegHar jobba hardt for å holde meg på topp 10
![]()