Skravletråd NY!!!

Hva var det du jobba som igjen? Drev ikke du butikk eller no sånt ? Bra det gikk greit da, får håpe du ikke fikk helt sjokk etter permisjonslivet:)
Driver kiosk :) Gikk veldig greit. Har jobbet et par dager tidligere også ;) Men det var litt rart å begynne igjen.

Har faste vakter. Vi er heldigvis tre som driver sammen så det blir ikke så mye utenom som det kunne blitt.

Det er veldig greit med faste vakter, mindre sjangs for at man blir å jobbe overtid da :) Og veldig greit å være flere sammen om driften, hvis man er flink å samarbeide og fordele oppgaver.

Skulle ønske jeg gadd det... Men nei :p
Orka ikke ligge å krype rundt inni der å støvsuge, så jeg parkerte den på sånn bilvask-sjappe. Har aldri gjort det før, og ikke sikkert det skker igjen... Men nå fikk jeg prøvd noe nytt, og slapp unna jobben selv :p

Å det frister så veldig å gjøre det samme :p Av en eller annen grunn syns jeg det er litt skummelt siden jeg aldri har gjort det før :p

Det er veldig greit med faste vakter, mindre sjangs for at man blir å jobbe overtid da :) Og veldig greit å være flere sammen om driften, hvis man er flink å samarbeide og fordele oppgaver.
Ja, det er veldig greit. Hender det blir noen timer over, men ikke mye.
Folk tror vi er gale for det er meg, tante og kusina mi som driver sammen, og folk mener familie ikke klarer sånt. Men vi funker som gull, krangler aldri.

Back
Topp