Ja det er ikke måte på!Frekk vet du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er ikke måte på!Frekk vet du![]()
Driver kioskHva var det du jobba som igjen? Drev ikke du butikk eller no sånt ? Bra det gikk greit da, får håpe du ikke fikk helt sjokk etter permisjonslivet![]()
Ikke jeg heller. Syns og det er ekkelt, spesielt npr man kjenner eimen på utsida liksom!Jeg er hvertfall ikke fornøyd med det
Har faste vakter. Vi er heldigvis tre som driver sammen så det blir ikke så mye utenom som det kunne blitt.
Hvor skal du?
Ikke jeg heller. Syns og det er ekkelt, spesielt npr man kjenner eimen på utsida liksom!
I norgesgruppen da eller? Mannen min driver og storkiosk/gatekjøkkenDriver kioskGikk veldig greit. Har jobbet et par dager tidligere også
Men det var litt rart å begynne igjen.
Hun burde få advarselJa det er ikke måte på!
Åå, England har jeg og lyst til å reise til en gang. Bare dere to eller?England. Lovd eldste jenta tur til Manchester for å besøke Manchester United![]()
Enig med duIkke jeg heller. Syns og det er ekkelt, spesielt npr man kjenner eimen på utsida liksom!
Tar du på deg oppgaven?Hun burde få advarsel
Da opplyser jeg deg om det likevelHmm..vet ikke om jeg vil vite hva dere snakker om![]()
Skulle ønske jeg gadd det... Men nei
Orka ikke ligge å krype rundt inni der å støvsuge, så jeg parkerte den på sånn bilvask-sjappe. Har aldri gjort det før, og ikke sikkert det skker igjen... Men nå fikk jeg prøvd noe nytt, og slapp unna jobben selv![]()
Haha, ja folk puster en i nakken kan man si![]()
Ja, det er veldig greit. Hender det blir noen timer over, men ikke mye.Det er veldig greit med faste vakter, mindre sjangs for at man blir å jobbe overtid daOg veldig greit å være flere sammen om driften, hvis man er flink å samarbeide og fordele oppgaver.
De glemmes ikke....
Har akkurat sjekket at mannen og ungene ikke har spist dem opp
Da opplyser jeg deg om det likevelvi begge har nabogutter som tisser rundt omkring..
Jepp, MixI norgesgruppen da eller? Mannen min driver og storkiosk/gatekjøkkenkan tenke meg det var litt rart ja!