Og jeg har ramla ned to plasser :-o
Ja, så det skravles med andre ord selv om vi ikke er her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jeg har ramla ned to plasser :-o
Blir gøy!Nei, du får bare skravle på
Jeg er jammen spent på trekning!
Ja det skal godt gjøres ;-)Skal vel godt gjøres å holde seg helt unna, selv om det er ferie![]()
Det har det, og tydeligvis på jobben din også siden du ikke har vært herHaha....er juni snart over jenter??![]()
Her har det vært liv!!
Veldig godt å ha deg tilbake :-D
Ja det gjør visst det :-oJa, så det skravles med andre ord selv om vi ikke er her![]()
Takk, det var greit. Var masse å gjøre så nå er jeg sliten![]()
Hva var det du jobba som igjen? Drev ikke du butikk eller no sånt ? Bra det gikk greit da, får håpe du ikke fikk helt sjokk etter permisjonslivetTakk, det var greit. Var masse å gjøre så nå er jeg sliten![]()
Og takk og pris for det ;-)Hyggelig å høre![]()
Har hele sommeren![]()
Ja det gjør visst det :-o
Godt vi er nattens dronninger![]()
Ja det skal godt gjøres ;-)
Har jo fortsatt kvelden ;-)
Bortsett fra uka i Danmark da, da kan det bli stille ;-)
Frekk vet duJasså ja![]()
Blir gøy!
Jeg prøver bare å lande på et rundt tall jeg...Prøver dere 200.000 allikevel?!![]()
Og takk og pris for det ;-)
Nå fikk jeg den derre Queen of the night-sangen i hodetJa det gjør visst det :-o
Godt vi er nattens dronninger![]()
Har faste vakter. Vi er heldigvis tre som driver sammen så det blir ikke så mye utenom som det kunne blitt.Har du faste vakter? Eller egen arbeidstid? Når jeg tenker på det å drive, så tenker jeg at man har så mye jobb at man egentlig aldri trenger å gå hjem![]()
Hvor skal du?Reiser snart på ferie.
Det gjør vel dere også?
Ja man sover ofte lenge
Når frøkna var lita måtte jeg opp med storebror uansett, så var ikke mulig å sove så utpå
En gang i uka leverte samboer storebror i bhg før jobb, men syntes det var litt voldsomt for storebror å bli levert rett over 7 hver morgen når vi kunne levere et par timer senere ;-)
Han slapp for lange dager da jeg var hjemme i perm.
Jeg er hvertfall ikke fornøyd med detÆsj, ja det er ekkelt :-o