Ser på TV jeg også..Det eneste jeg kan briefe med er at jeg ser på TV samtidigFår ikke med meg ALT på TVen da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på TV jeg også..Det eneste jeg kan briefe med er at jeg ser på TV samtidigFår ikke med meg ALT på TVen da..
Ja dem sier så. Men må jo alltid være noen unntak, for å bekrefte regelen?Hehe..
Har alltid hørt at kvinner er flinkere til det enn menn![]()
Ja iallefall tre ;-)Vil tru det var mange stolte i heimen i dag da![]()
Ja den er flott ;-)Hatt veldig god hjelp på termingruppa![]()
Hahaha!! Ok, da skal jeg ikke briefe med det daSer på TV jeg også..
Aha Oki då førstår eg.Bare nå 700. Jeg hadde eksamen 15 juni, så har såvidt begynt å Skravle denne måneden.
Natta og sov godt
Jeg vet ikke hva du har skrevet jeg. Men jeg føler med absolutt ikke trygg ;-)Jepp, 100 innlegg før meg, og det har jeg IKKE tatt inn i kveld. Ettersom det at jeg ikke sov var et defninisjonsspørsmpål på sofaen her nå, mener mannen at jeg bør ta kvelden
Det fins sikkert en mann der ute som er mindre flink til det enn degJa dem sier så. Men må jo alltid være noen unntak, for å bekrefte regelen?Kan godt ta på meg det ansvaret.
Samme herDet eneste jeg kan briefe med er at jeg ser på TV samtidigFår ikke med meg ALT på TVen da..
Jeg vet ikke hva du har skrevet jeg. Men jeg føler med absolutt ikke trygg ;-)
Spørs jo hvor mange det er å skravle med det ;-)Med sara langt bak, og sara fastslår at det er leggetid nå når du sier kvelden er ung
Ja den er flott ;-)
Etter at nyhetene var ferdig begynte en koselig serie som handler om noen britiske jordmødre på 40-talletHahaha!! Ok, da skal jeg ikke briefe med det dahva ser du på?
Ja får heller ta det iløpet av høsten igjenmen badet tar jeg oftere da og nå som jeg har hvert gravid har jeg tat veggene der ca 1 gang i mnd
![]()
Natta, jeg trenger det nok
Ikke helt god form i dag, slett ikke mentalt eller praktisk forberedt på å havne på rektors kontor i dag, og det helt uten mannen eller å ha snakket så mye med ham (gjelder vår sønns hverdag på skolen og det som nærmer seg en mobbesak. Som altså er årsaken til at han ikke går på sfo i morgen, selv om de skal kose seg med siste dags avslutning med pølser og sånn, for han vil bare ikke mer, han vil være med mormor) og så er det ul i morgen, og svigermor kommer om ei uke, og huset tår på hodet, mannen har bursdag i morgen og jeg sitte og kjenner tårene presse på bare av at jeg er sliten av alt dette på en gang i dag.
Så han har rett, jeg bør legge meg
Huff, høres ut som en tøff dag :-(Natta, jeg trenger det nok
Ikke helt god form i dag, slett ikke mentalt eller praktisk forberedt på å havne på rektors kontor i dag, og det helt uten mannen eller å ha snakket så mye med ham (gjelder vår sønns hverdag på skolen og det som nærmer seg en mobbesak. Som altså er årsaken til at han ikke går på sfo i morgen, selv om de skal kose seg med siste dags avslutning med pølser og sånn, for han vil bare ikke mer, han vil være med mormor) og så er det ul i morgen, og svigermor kommer om ei uke, og huset tår på hodet, mannen har bursdag i morgen og jeg sitte og kjenner tårene presse på bare av at jeg er sliten av alt dette på en gang i dag.
Håper rektor vil hjelpe og ikke slik sku alt under ett teppe-rektor som jeg haddeNatta, jeg trenger det nok
Spørs jo hvor mange det er å skravle med det ;-)
Blir spennende å se på slutten![]()
Ser på TV jeg også..