En helt enkel Nokia 105 med kontant kort...Det var vel stas? Hvilken mobil kjøpte dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En helt enkel Nokia 105 med kontant kort...Det var vel stas? Hvilken mobil kjøpte dere?
Er hjemme alene med alle bilene jeg. Elle melle hvilken tar jeg?Vi har bare en bil, så jeg kjører frøkna og mannen til togstasjonen om morgenen siden bussen er så teit her.
Så da har jeg bilen dersom jeg ønsker å finne på noe
Regner med du tar den men plass til vognen..Er hjemme alene med alle bilene jeg. Elle melle hvilken tar jeg?![]()
Kan hjelpe deg med liv jeg. KanskjeHar klart tilsvarende på en dag flere ganger før, men da var det også litt mer liv her..
Noen av oss har bare en hektisk, slitsom dag, mest mentalt men sannelig krevende nok.Det er det
Kanskje man lader opp til juli?![]()
Farris. Saltvann med bobler. Neitakk, varm eller kald, la meg slippe å drikke saltvannDag 1...har IKKE handla pepsi max idag
Lunka farris smaker forressten herk...
Prøver. Jeg prøver.har en teøbbelunge å legge, bare.Og derfor trenger jeg dere for å lage liv her inne
Ja, så snilt av deg.Kan hjelpe deg med liv jeg. Kanskje
Ikke gøy, her sover 2 av 3 og mannen jobber med den sistePrøver. Jeg prøver.har en teøbbelunge å legge, bare.
Jeg har en Nokia 100 på jobb, og sier at nummeret henspeiler sikkert på prisenEn helt enkel Nokia 105 med kontant kort...
Du får vaske inni kriker og kroker da vettu hahanei man går vel aldri tom for ting å gjøre hjemme
![]()
Så greit da!En helt enkel Nokia 105 med kontant kort...
Haha, sånn jeg pleier å tenke ogDere må skravle mer så jeg ikke spammer når jeg svarer...
Han trenger ikke noe mer enn det.Jeg har en Nokia 100 på jobb, og sier at nummeret henspeiler sikkert på prisen
Men den gjør jo nytten til å ringe og bli ringt til. Så jeg kan ikke klage
Plass til vogn i begge, og er bilstolbase i begge. Tar den med vognen liggende baki om vogn kan bli aktuelt. Vet jeg at jeg ikke kommer til å trenge vognen kan det hende jeg tar den andre!Regner med du tar den men plass til vognen..
Jeg har veldig lyst på en bil til, men mannen nøler veldig av en eller annen grunn.
Vi må ha en til når han er ute i permisjon..
Gjør så godt jeg kan..Dere må skravle mer så jeg ikke spammer når jeg svarer...
Jeg veeeeeenter på at jentungen skal slutte å tulle og falle til ro.Haha, sånn jeg pleier å tenke ogHvordan går det?