Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Uff, slitsomt med slike dagerEtter en lang dag med mye sutring og lite søvn sover endelig U og jeg er ganske sliten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, slitsomt med slike dagerEtter en lang dag med mye sutring og lite søvn sover endelig U og jeg er ganske sliten
Jippi, jeg har ingen andre planer for morgendagen heller...Ja, det kan jeg jo få til![]()
Ikke noe å gjøre i heimen heller?
Jippi, jeg har ingen andre planer for morgendagen heller...
Han har vært ganske tett i nesen.Uff, slitsomt med slike dager![]()
Tenk at det i morgen er siste dagen i juni allerede og at mini er 4mnd på onsdag !!Jippi, jeg har ingen andre planer for morgendagen heller...
Utrolig hvor fort tiden går.Tenk at det i morgen er siste dagen i juni allerede og at mini er 4mnd på onsdag !!
Var skikkelig forkjøla her for et par uker siden. Måtte hjelpe henne med nesesuger. Hun ville ikke spise. Ikke rart, fikk jo ikke puste når munnen var full i puppHan har vært ganske tett i nesen.
Tror det er det som har plaget han litt.
Og så misstenker vi at det kanskje kan være litt tenner på gang
TakkUtrolig hvor fort tiden går.
Så at hun hadde begynt å sove bedre.
Gratulerer med det![]()
Har brukt nesesug her også.Var skikkelig forkjøla her for et par uker siden. Måtte hjelpe henne med nesesuger. Hun ville ikke spise. Ikke rart, fikk jo ikke puste når munnen var full i pupp
U skulle ha mat hver 2.-3. time på natten inntil nylig, nå sover han fra kl 19 til han vil han mat kl 2-4 en gang, og så som regel til jeg vekker han rundt 6:30-7 tidenTakker jo bortskjemt at hun hadde sovet natten igjennom over 3mnd, så begynte hun plutselig rote de 2 siste ukene. I natt var en bra natt. Håper på ennå en sånn
![]()
Opp så tidelig du da?U skulle ha mat hver 2.-3. time på natten inntil nylig, nå sover han fra kl 19 til han vil han mat kl 2-4 en gang, og så som regel til jeg vekker han rundt 6:30-7 tiden
Ikke overrasket antar jeg![]()
Vi har bare en bil, så jeg kjører frøkna og mannen til togstasjonen om morgenen siden bussen er så teit her.Opp så tidelig du da?
Her er vi noe mer sløv. Sto opp 10:45 i dag![]()
Joda, her går det jo aldri tomt
Har en maskin med babyklær å vaske ihvertfall
Men det tar jo ikke så mye tid![]()
Livets sirkelJoda, her går det jo aldri tomt
Har en maskin med babyklær å vaske ihvertfall
Men det tar jo ikke så mye tid![]()
Kos deg med detOjojoj, på onsdag skal jeg ha fotpleie-time
Hele 60min med fotbad, massasje og hele greia.. Det er SÅÅÅ ikke meg, men gleder meg halvt ihjel![]()
På tide å gjøre noe for seg selv![]()
Det var vel stas? Hvilken mobil kjøpte dere?Nei, da burde jeg sett igang å sette opp den nye mobilen til gutten.
Han skal være hjemme med meg og U i to uker nå før mannen og frøkna går ut i ferie.
Han kan være lenger alene hjemme dersom han har en mobil, og jeg får mer frihet.
Han fikk sin første mobil i dag![]()