Minst like spent på at juli presenteres. Jeg går på et tidspunkt like før månedsskiftet over fra fokus på denne til neste...2 dagar igjen!! Er det mange som er spente på trekninga?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minst like spent på at juli presenteres. Jeg går på et tidspunkt like før månedsskiftet over fra fokus på denne til neste...2 dagar igjen!! Er det mange som er spente på trekninga?![]()
Hihi, ja det har du helt rett i![]()
Ikkje lenge igjen til det hellerMinst like spent på at juli presenteres. Jeg går på et tidspunkt like før månedsskiftet over fra fokus på denne til neste...
Nei, det kan det jo ikke være, for det er snart juli! Halve året er omme!!!Ikkje lenge igjen til det heller![]()
Ikke si det, bare et halvt år til jeg skal tilbake på jobb og ikke sitte hjemme og dulle med småenNei, det kan det jo ikke være, for det er snart juli! Halve året er omme!!!
Et halvt år til min kommer ut...Ikke si det, bare et halvt år til jeg skal tilbake på jobb og ikke sitte hjemme og dulle med småen
Så da kan din tid gå fort, og min sakteEt halvt år til min kommer ut...
Trenger ikke gå veldig fort min heller...Så da kan din tid gå fort, og min sakte![]()
Aldri for sentJuni gikk altfor fort denne gangen, siden jeg hadde eksamen midt i måneden og ikke kom igang med skravlinga før det var for sent til å komme opp på lista![]()
Men høsten kan bli fin og varm den også..Tiden går altfor fort2 mnd med sommer så er det høst
![]()
Men høsten kan bli fin og varm den også..
Ja får håpe detMen høsten kan bli fin og varm den også..
Nei, det kan det jo ikke være, for det er snart juli! Halve året er omme!!!
Synes høsten kan vente lenge. Vil bare ha sommer og sooooool!