Skravletråd NY!!!

Godt å høre at det er flere enn meg som kunne gjort slikt :) hadde jeg hatt problemer med bekken og slikt hadde jeg nok ikke gjort det, da jeg ser at det kunne blitt tungt da. Men om jeg er kvalm hjemme eller om jeg er kvalm på tur spiller liksom ikke så stor rolle for meg haha :p
Jeg har fortsatt bekkentrøbbel snart 9 åretter fødsel, så om jeg skulle tatt hensyn til det kunne jeg gjort lite. Å sove i telt tror jeg ikke er boroblem selv med bekkentrøbbel egentlig. Kjennermange som har gjort det hvertfal..

Uff da :P Dagene går nok mye fortere nå, ja. Har sikkert litt å henge fingrene i ;)-

Om ikke annet så kan frøkna dette med å sette hu mor i sving :P "ehh mamma er det ikke sånn at du burde tørke støv nå?" man blir ikke arbeidsledig av å ha slike folk i hus haha :P

Jeg har fortsatt bekkentrøbbel snart 9 åretter fødsel, så om jeg skulle tatt hensyn til det kunne jeg gjort lite. Å sove i telt tror jeg ikke er boroblem selv med bekkentrøbbel egentlig. Kjennermange som har gjort det hvertfal..

Jeg vet ikke, hadde bare en liten periode på 2 uker eller noe hvor jeg hadde vondt uansett hva jeg gjorde så gikk det over :P ellers så er mitt bekken fint, bare så for meg det at det kunne være litt trøblete med telt. Men det er jo ikke sikkert det er det :)

Om ikke annet så kan frøkna dette med å sette hu mor i sving :P "ehh mamma er det ikke sånn at du burde tørke støv nå?" man blir ikke arbeidsledig av å ha slike folk i hus haha :P
Haha! Nei, da blir man ikke arbeidsledig :P det er av små barn og fulle folk man skal få høre det :P

Jeg vet ikke, hadde bare en liten periode på 2 uker eller noe hvor jeg hadde vondt uansett hva jeg gjorde så gikk det over :p ellers så er mitt bekken fint, bare så for meg det at det kunne være litt trøblete med telt. Men det er jo ikke sikkert det er det :)
Jeg tenker det går greit bare man investerer i et skikkelig liggeunderlag

Haha! Nei, da blir man ikke arbeidsledig :P det er av små barn og fulle folk man skal få høre det :P

Ja og disse barna eier ikke filter, og det til tross for at jeg prøver å lære henne at man trenger ikke å si alt man tenker haha :P

God morgen :) våkner heldigvis ikke av slike ting jeg da :P men så bor jeg i byn og her er det aldri stille :P

Sovet godt i natt da?

Bor også i byen, men det er samtidig ved sjøen :p
Tja, sov greit nok..
Du da? :)
Funnet ut hva dere skal gjøre idag da?

Nei, det kan være skummelt :P ikke alle som tar det like greit som mamma.

Jeg tar det ikke så tungt, men hun sa til noen jenter at hun ville ikke være med de. Saken var jo egentlig den at hun ville være aleine, så når de fløy etter å masa så ble det til at hun sa rett ut "jeg vil ikke være med dere" og da lagde de andre jentene masse bråk pga det :P

Tror jeg må ha en alvorsprat med eldsten her..
SFO er nå stengt, og han skal nå være hjemme med meg og U i to uker før frøkna og mannen går i ferie..
Når jeg kom hjem etter å ha levert mannen og frøkna på toget så sitter han og spiller på PS3'en allerede.
Får i han litt mat, og han løper tilbake.
Virker som om han har bestemt seg for å bare spille konstant disse to uken.
Det vil han ikke få lov til

Bor også i byen, men det er samtidig ved sjøen :p
Tja, sov greit nok..
Du da? :)
Funnet ut hva dere skal gjøre idag da?

Tenker det blir å holde på i hagen i dag. Skulle ha luka og i følge frøkna så er det vist påtide å klippe plenen igjen :P

Tror jeg må ha en alvorsprat med eldsten her..
SFO er nå stengt, og han skal nå være hjemme med meg og U i to uker før frøkna og mannen går i ferie..
Når jeg kom hjem etter å ha levert mannen og frøkna på toget så sitter han og spiller på PS3'en allerede.
Får i han litt mat, og han løper tilbake.
Virker som om han har bestemt seg for å bare spille konstant disse to uken.
Det vil han ikke få lov til

Haha kan se ut som han har planlagt ferien sin ja :P

Jeg tar det ikke så tungt, men hun sa til noen jenter at hun ville ikke være med de. Saken var jo egentlig den at hun ville være aleine, så når de fløy etter å masa så ble det til at hun sa rett ut "jeg vil ikke være med dere" og da lagde de andre jentene masse bråk pga det :P
Nei, det er ikke så greit å få uttrykt seg riktig :P

Back
Topp