Spesielt når man har blitt vekket kl 04:15..
Fikk sovet en time til før mannen vekket meg
Ja da kan det virkelig passe med en lur eller tre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt når man har blitt vekket kl 04:15..
Fikk sovet en time til før mannen vekket meg
Jeg har fortsatt bekkentrøbbel snart 9 åretter fødsel, så om jeg skulle tatt hensyn til det kunne jeg gjort lite. Å sove i telt tror jeg ikke er boroblem selv med bekkentrøbbel egentlig. Kjennermange som har gjort det hvertfal..Godt å høre at det er flere enn meg som kunne gjort slikthadde jeg hatt problemer med bekken og slikt hadde jeg nok ikke gjort det, da jeg ser at det kunne blitt tungt da. Men om jeg er kvalm hjemme eller om jeg er kvalm på tur spiller liksom ikke så stor rolle for meg haha
![]()
Olje ferdig terassen, tømmekoffert, vaske klær, betaler egninger.Haha. Noen er der når du legger deg og når du står opp
Vi skal på butikken og handle litt før jeg skal på jobben og ta kveldsskiftet.
Der da?
Uff daDagene går nok mye fortere nå, ja. Har sikkert litt å henge fingrene i
-
Jeg har fortsatt bekkentrøbbel snart 9 åretter fødsel, så om jeg skulle tatt hensyn til det kunne jeg gjort lite. Å sove i telt tror jeg ikke er boroblem selv med bekkentrøbbel egentlig. Kjennermange som har gjort det hvertfal..
Da har du litt å gjøreOlje ferdig terassen, tømmekoffert, vaske klær, betaler egninger.
Haha! Nei, da blir man ikke arbeidsledigOm ikke annet så kan frøkna dette med å sette hu mor i sving"ehh mamma er det ikke sånn at du burde tørke støv nå?" man blir ikke arbeidsledig av å ha slike folk i hus haha
![]()
Jeg tenker det går greit bare man investerer i et skikkelig liggeunderlagJeg vet ikke, hadde bare en liten periode på 2 uker eller noe hvor jeg hadde vondt uansett hva jeg gjorde så gikk det overellers så er mitt bekken fint, bare så for meg det at det kunne være litt trøblete med telt. Men det er jo ikke sikkert det er det
![]()
Haha! Nei, da blir man ikke arbeidsledigdet er av små barn og fulle folk man skal få høre det
![]()
Hoho...det blir som regel jeg også
Makan til bråk![]()
Jeg tenker det går greit bare man investerer i et skikkelig liggeunderlag
Nei, det kan være skummeltJa og disse barna eier ikke filter, og det til tross for at jeg prøver å lære henne at man trenger ikke å si alt man tenker haha![]()
God morgenvåkner heldigvis ikke av slike ting jeg da
men så bor jeg i byn og her er det aldri stille
![]()
Sovet godt i natt da?
Nei, det kan være skummeltikke alle som tar det like greit som mamma.
Bor også i byen, men det er samtidig ved sjøen
Tja, sov greit nok..
Du da?
Funnet ut hva dere skal gjøre idag da?
Tror jeg må ha en alvorsprat med eldsten her..
SFO er nå stengt, og han skal nå være hjemme med meg og U i to uker før frøkna og mannen går i ferie..
Når jeg kom hjem etter å ha levert mannen og frøkna på toget så sitter han og spiller på PS3'en allerede.
Får i han litt mat, og han løper tilbake.
Virker som om han har bestemt seg for å bare spille konstant disse to uken.
Det vil han ikke få lov til
Nei, det er ikke så greit å få uttrykt seg riktigJeg tar det ikke så tungt, men hun sa til noen jenter at hun ville ikke være med de. Saken var jo egentlig den at hun ville være aleine, så når de fløy etter å masa så ble det til at hun sa rett ut "jeg vil ikke være med dere" og da lagde de andre jentene masse bråk pga det![]()
Nei, det er ikke så greit å få uttrykt seg riktig![]()
Han har også kommet med sterke hint om et nytt spill han ønsker seg..Haha kan se ut som han har planlagt ferien sin ja![]()