Åja sånn Ja. Stakars ikke -bursdagsgutt da :-(De to bursdagsguttene var mest slitnetredje var egentlig mest trist fordi han ikke fikk gaver...
Jada, glupsk familie=tomt for kake!![]()
Så dere er så glupske Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja sånn Ja. Stakars ikke -bursdagsgutt da :-(De to bursdagsguttene var mest slitnetredje var egentlig mest trist fordi han ikke fikk gaver...
Jada, glupsk familie=tomt for kake!![]()
SølvrammerDet skal dere få. Må bare få ramme på bildene først, det bestilte vi ikke med.
Hvilken farge ville du hatt på rammer på hvit vegg?
Hoho...det blir som regel jeg ogsåAlltid gøy å bli vekka av måker..
God morgen!![]()
Vi har bare hvite rammer. Syns det fremmer bilder. Og så lenge veggen ikke er like hvit som ramma syns det godt.Eller, veggen er ikke helt hvit heller. Mer gråbeige. Ellers er interiøret som sofa og vitrine og sånt svart. Lurer på om hvit ramme kanskje kunne vært litt kult, og at bildene kommer bedre frem hvis ramma på en måte går litt i ett med veggen..
Så sporty du er som gjør sånt! Jeg kunne gjort det rett etter fødsel jeg også men ikke da jeg var gravidHehe jeg har full forståelse for at det ikke er noe for allemen jeg gleder meg da
![]()
Da prøver jeg å si god morgen for andre gang.God morgenmen det er jo en grei vekkerklokke da hihi hva skal dere i dag da?
Så sporty du er som gjør sånt! Jeg kunne gjort det rett etter fødsel jeg også men ikke da jeg var gravid
Haha. Noen er der når du legger deg og når du står oppÅ som vnlig er det noen som ikke sover her inne
Planer for dagen
Kunne jeg fint ha funnet på ogsåGodt å høre at det er flere enn meg som kunne gjort slikthadde jeg hatt problemer med bekken og slikt hadde jeg nok ikke gjort det, da jeg ser at det kunne blitt tungt da. Men om jeg er kvalm hjemme eller om jeg er kvalm på tur spiller liksom ikke så stor rolle for meg haha
![]()
Da prøver jeg å si god morgen for andre gang.
U sovnet like etter jeg sa det sist, så da bar jeg han ned i sengen sin før jeg la meg til å sove igjen selv..
Skal handle litt, ellers ingen planer.
Og du?
Kunne jeg fint ha funnet på ogsåvar i god form og mye ute før fødsel og så kjedet jeg meg litt hjemme i barsel
![]()
Jeg kunne gå, men holdt meg jo hjemme i tilfelle det kom noen på besøk. Og ble like skuffet hver gang det ikke gjorde det.Haha det gjorde jeg og, spesielt siden jeg nesten ikke kunne gå på flere uker haha![]()
God morgen musemorHer var det en liten en som bestemte seg for at nå var det på tide å stå opp.
God morgen
Styre hjemme og så på jobbGod morgen alle sammenSovet godt? Hva er dagens planer?
Ikke enkelt å bare være 4 år og forstå at han ikke har bursdag før i desemberÅja sånn Ja. Stakars ikke -bursdagsgutt da :-(
Så dere er så glupske Ja![]()
Jeg kunne gå, men holdt meg jo hjemme i tilfelle det kom noen på besøk. Og ble like skuffet hver gang det ikke gjorde det.
Styre hjemme og så på jobb
Og du skal vel luke![]()
Spesielt når man har blitt vekket kl 04:15..Men det er jo godt med en lur på morran
Jeg lurer litt på luking, ikke tenkt til å gjøre så mye i dag og frøkna kunne vel hatt godt av en rolig dag hjemme![]()
Uff daVar bitte litt øm i arret kan man trygt si haha hadde nesten ikke besøk så ble lange dager gittmen ikke redd for at jeg skal klare å kjede meg like mye denne gangen da siden jeg allerede har ei frøken i hus haha