Skravletråd NY!!!

Eller, veggen er ikke helt hvit heller. Mer gråbeige. Ellers er interiøret som sofa og vitrine og sånt svart. Lurer på om hvit ramme kanskje kunne vært litt kult, og at bildene kommer bedre frem hvis ramma på en måte går litt i ett med veggen..
Vi har bare hvite rammer. Syns det fremmer bilder. Og så lenge veggen ikke er like hvit som ramma syns det godt.

God morgen :) men det er jo en grei vekkerklokke da hihi hva skal dere i dag da?
Da prøver jeg å si god morgen for andre gang.
U sovnet like etter jeg sa det sist, så da bar jeg han ned i sengen sin før jeg la meg til å sove igjen selv..
Skal handle litt, ellers ingen planer.
Og du?

Så sporty du er som gjør sånt! Jeg kunne gjort det rett etter fødsel jeg også men ikke da jeg var gravid

Godt å høre at det er flere enn meg som kunne gjort slikt :) hadde jeg hatt problemer med bekken og slikt hadde jeg nok ikke gjort det, da jeg ser at det kunne blitt tungt da. Men om jeg er kvalm hjemme eller om jeg er kvalm på tur spiller liksom ikke så stor rolle for meg haha :P

Å som vnlig er det noen som ikke sover her inne ;)

Planer for dagen
Haha. Noen er der når du legger deg og når du står opp ;)

Vi skal på butikken og handle litt før jeg skal på jobben og ta kveldsskiftet.

Der da?

Godt å høre at det er flere enn meg som kunne gjort slikt :) hadde jeg hatt problemer med bekken og slikt hadde jeg nok ikke gjort det, da jeg ser at det kunne blitt tungt da. Men om jeg er kvalm hjemme eller om jeg er kvalm på tur spiller liksom ikke så stor rolle for meg haha :P
Kunne jeg fint ha funnet på også :) var i god form og mye ute før fødsel og så kjedet jeg meg litt hjemme i barsel :P

Da prøver jeg å si god morgen for andre gang.
U sovnet like etter jeg sa det sist, så da bar jeg han ned i sengen sin før jeg la meg til å sove igjen selv..
Skal handle litt, ellers ingen planer.
Og du?

Men det er jo godt med en lur på morran ;)

Jeg lurer litt på luking, ikke tenkt til å gjøre så mye i dag og frøkna kunne vel hatt godt av en rolig dag hjemme :)

Haha det gjorde jeg og, spesielt siden jeg nesten ikke kunne gå på flere uker haha :P
Jeg kunne gå, men holdt meg jo hjemme i tilfelle det kom noen på besøk. Og ble like skuffet hver gang det ikke gjorde det.

Jeg kunne gå, men holdt meg jo hjemme i tilfelle det kom noen på besøk. Og ble like skuffet hver gang det ikke gjorde det.

Var bitte litt øm i arret kan man trygt si haha hadde nesten ikke besøk så ble lange dager gitt :P men ikke redd for at jeg skal klare å kjede meg like mye denne gangen da siden jeg allerede har ei frøken i hus haha

Var bitte litt øm i arret kan man trygt si haha hadde nesten ikke besøk så ble lange dager gitt :P men ikke redd for at jeg skal klare å kjede meg like mye denne gangen da siden jeg allerede har ei frøken i hus haha
Uff da :P Dagene går nok mye fortere nå, ja. Har sikkert litt å henge fingrene i ;)-

Back
Topp