Jada, det gjør jo det ;-)Begrenser seg hva slags flekker du klarer å få på bordbeina![]()
Tenkte mer på fargen på bord kontra stol ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, det gjør jo det ;-)Begrenser seg hva slags flekker du klarer å få på bordbeina![]()
Ja de aller aller fleste har jo gode opplevelser heldigvisMens jeg altså alltid har ønsket meg barn, ikke grudde meg til første fødsel, hadde en så gin opplevelse at jeg var vel ikke sydd engang før jeg sa "DETTE kan jeg gjøre igjen!"
Så fikk han kolikk da, og jeg var en periode overbevist om at det var SÅNN å ha unger, så ble han enebarn. Men det ga seg, og så fikk vi en til, som slett ikke fikk kolikk (men RS og innlagt på sykehus ei uke gammel, hun som var født hjemme...)
Så da tørr vi en til
Ja de aller aller fleste har jo gode opplevelser heldigvis
Og det er iallefall klart, at når forholdet vårt klarte å komme seg gjennom det første året etter den fødselen, så klarer vi det meste ;-)
RS er forresten ingen spøk!Mens jeg altså alltid har ønsket meg barn, ikke grudde meg til første fødsel, hadde en så gin opplevelse at jeg var vel ikke sydd engang før jeg sa "DETTE kan jeg gjøre igjen!"
Så fikk han kolikk da, og jeg var en periode overbevist om at det var SÅNN å ha unger, så ble han enebarn. Men det ga seg, og så fikk vi en til, som slett ikke fikk kolikk (men RS og innlagt på sykehus ei uke gammel, hun som var født hjemme...)
Så da tørr vi en til
Hvor mange innlegg har det blitt?Så flinke dere har vært til å skravle i kveld![]()
RS er forresten ingen spøk!
Frøkna her hadde også det, men var en del eldre da, ca 6 mnd. Ble lagt inn på nyttårsaften og var der i to døgn.
Så bare dere hadde skrevet rett så mange sider i kveld..Hvor mange innlegg har det blitt?
Og hvor mange har vi skrevet totalt i mnd egentlig? Kom aldri flere oppdateringer på det...
Man kan jo etterlyse en i den tråden, så kommer den sikkert i morgen.Så bare dere hadde skrevet rett så mange sider i kveld..
Har ikke sett flere oppdateringer på totalen.
Ja de har jo ofte lett for å få astma etter RS-viruset DessverreVi fikk først et døg, så tre ei uke senere, men det gikk helt fint.
Det vurders om hun muligens kan ha infeksjonsutløst astma nå, men veldig mildt i så fall, enda mildere enn broren
Sov godt ;-)Natta![]()
Høna eller egget.Ja de har jo ofte lett for å få astma etter RS-viruset Dessverre
Her tror jeg frøkna hadde det i utgangspunktet, hun fikk sin første forkjølelse med feber da hun var 4 mnd. Feberen ble borte, men ikke hosten og tettheten. Så ble det bare verre etter RS. Fikk astmamedisiner av fastlege da hun var 7.5 mnd, og ble bedre allerede første natta. Var hos barnelege da hun var ca 10 mnd.
God natt og sov godt![]()
I natt skal jeg nok sove godt, i en savnet armkrok. (I morgen er jeg tilbake i mitt hjørne av sengen. Ei natt kliss inntil hverandre må da vel være nok?Sov godt ;-)
Jeg må innrømme jeg bryr meg ikke så mye om den lenger, klarer ikke 200.000 likevel.Man kan jo etterlyse en i den tråden, så kommer den sikkert i morgen.
I natt skal jeg nok sove godt, i en savnet armkrok. (I morgen er jeg tilbake i mitt hjørne av sengen. Ei natt kliss inntil hverandre må da vel være nok?)
Eller motsatt Ja ;-)Høna eller egget.
Legen på sykehuset sa at rs ungene som blir innlagt, er overrepresentert blandt seksåringer med astma.
Men om de får astma pga rs, eller blir så dårlige av rs at de må innlegges fordi de allerde er disponerte for astma vet man ikke.
Min eldste fikk rs da han var 2,5, og smittet sin 5 dager gamle søster. Hun ble innlagt, han ble skikkelig forkjøla. Tre mnd senere hostet han fortsatt, og ble satt på astmamedisin.
Jeg bryr meg heller ikke, vi har ikke sjangs, det har vi aldri hattJeg må innrømme jeg bryr meg ikke så mye om den lenger, klarer ikke 200.000 likevel.
Var Klatremus som lurte..
Ja ei natt er nokI natt skal jeg nok sove godt, i en savnet armkrok. (I morgen er jeg tilbake i mitt hjørne av sengen. Ei natt kliss inntil hverandre må da vel være nok?)