Bedre å gjøre det selv så det blir gjort ordentligJa de må det. Sko ønska eg mannen kunde vaska den men han e usel på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre å gjøre det selv så det blir gjort ordentligJa de må det. Sko ønska eg mannen kunde vaska den men han e usel på det
Haha, travel og populær frøkenSånn da er frøkna på badet og snart klar for sengaJaggu godt å få hu hjem, helt til farmoren spurte om hun ville sove hos de i morgen. Så da reiser hu jaggu på overnatting igjen i morra ettermiddag
![]()
Ja får satse på det går bra.Krysser fingre for at det går bra
Kos på IKEA!
Haha, travel og populær frøken![]()
Kniis!Du.. Det der var slemt! Åhhhh...
Dine barn er bedre oppdratt enn mineHer er de flinke til å holde den stengt![]()
Ingen flyr ut og inn her :-o
Du får telle etter![]()
Bad er kjipt å vaske!Hei damer. Efter en lang dag me baking av kaker og vasking har eg nå lagt meg i sengen før å hvile i noen minutter. Så må eg opp å vaska badet . E det noet eg hatar så e det å vaska badet blæææææ.
Huff, det er langt unna.Mine foreldre er heldigvis bare sånn liten halvtime herfra. Mamma kjører ikke, men det gjør pappa.
Både svigermor og svigerfar kjører, men de bor en dagsreise unna, ca 45 mil
Nei er ikke så langt til mamma. Men hun er nok ikke den mest populære :-oNei da går det mye tid i kjøring om man skal kjøre de til og hente de igjen. Eneste er din mor da, en time er jo ikke så ille![]()
Resten av gjestene er bedt søndag kl 14, så da er det bare å kommeHvilket klokkeslett skal vi komme?
Godt å høreJa, det har de heldigvis gjort i en times tid
Ja det er det også![]()
Godt å høre![]()
Jeg er imponert over fantasien din altsåBare raser ut gode ideer nå gitt![]()
Dere er sykt heldige!!!Ja får satse på det går bra.
Herlig med ikea i nabolaget :-D
Ja heller det enn veggeneJa det funker veldig bra å få farger gjennom slike ting og ikke veggene haha
Hihi, nei hun får nok dagene til å gåJada ikke noe fare for at hun blir sittende å kjede seg i ferien annet enn i bilen da![]()
Jeg ogsåKniis!jeg elsker kakeeee!
Nei er ikke så langt til mamma. Men hun er nok ikke den mest populære :-o
Er vel svigerfar og kona som er mest populære, de er nok hakket mer aktive med ungene enn de andre. Svigerfar kom opp og hentet storebror her i november, da dro de nedover fredag morgen. Vi andre kom etter på lørdagen fordi det skulle være bursdagsfeiringer. Så da tok vi en vei hver ;-)
Ja takk de e bara å hoppa i detBad er kjipt å vaske!lykke til!