Nei jeg kjenner ikke så mange bakere![]()
Det finns sikkert en bakeblogg der en har spesialisert seg på melkefrie oppskrifter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg kjenner ikke så mange bakere![]()
Sitter på jobb jegJa vel e dere ikkje trøtte? Eg hade somnat så vakna eg å kom på att eg ikkje hade smelta dummlen![]()
Det var jo dumtNei jeg kjenner ikke så mange bakere![]()
VarsågodTakk for oppskrift![]()
Helt grusom![]()
Min klager ikke for vi har sitteklipperSamme herMen han syns ikke det er så gøy han heller
![]()
Ja eg måtte ju men de værd det. Dummlefluff nami namiSitter på jobb jeg
Så kjedelig å måtte stå opp igjen da?![]()
Nei det skulle tatt seg ut!Jeg hadde blitt lykkelig om jeg slapp men kan ikke akkurat drive med promilleklipping nå da![]()
Det finns sikkert en bakeblogg der en har spesialisert seg på melkefrie oppskrifter![]()
Hva lager du da?Ja eg måtte ju men de værd det. Dummlefluff nami nami![]()
Takk for oppskrift![]()
Det var jo dumt![]()
Gjør ikke bakeriet det?!Det er og derfor jeg skal bake kakene selv så jeg vet de er gode hahavel jeg hadde bestilt dåpskaka om noen av de plassene som har kaker faktisk leverte en som var melkefri...
Gjør ikke bakeriet det?!så dårlig da!!
Det gjør jo til og med vårt lille lokale bakeri her!Jeg har tatt kontakt med alle som er i nærheten her og ingen av de kunne levere en som var melkefri fikk jeg beskjed om... syntes det er veldig dårlig. Så da blir det til at jeg lager selv![]()
Det er jo ikke mørkt halv ett på denne tiden av året daDet er ikke vanskelig å skjønne at det er sommer når man bor i byn og har verandadøra åpen. Kl er straks 00.30 og jeg har en nabo som klipper plen og en eller annen i nærheten som har fest for ente gang iløpet av de 2 siste ukene haha nå plages ikke jeg av lydene men lurer på hvordan den plenen blir seende ut etter å ha blitt klippet i mørketog jeg skjønner at de som fester tydeligvis ikke skal på jobb om morningen
men det er nå jeg innser at jeg tydeligvis er blitt voksen for det frister ikke engang å skulle være med å feste haha
![]()
God morgen.God morgen
Zzzzzzzzzzzzzzz