Skikkelig tøftJa du tar det du??vi kan gå sammen alle 3 så om å starte det så blir det bra
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig tøftJa du tar det du??vi kan gå sammen alle 3 så om å starte det så blir det bra
![]()
Denne plenklipperen kan jo umulig være edruDet er ikke vanskelig å skjønne at det er sommer når man bor i byn og har verandadøra åpen. Kl er straks 00.30 og jeg har en nabo som klipper plen og en eller annen i nærheten som har fest for ente gang iløpet av de 2 siste ukene haha nå plages ikke jeg av lydene men lurer på hvordan den plenen blir seende ut etter å ha blitt klippet i mørketog jeg skjønner at de som fester tydeligvis ikke skal på jobb om morningen
men det er nå jeg innser at jeg tydeligvis er blitt voksen for det frister ikke engang å skulle være med å feste haha
![]()
Tut og kjørBlir bra detjeg ringer og du bringer
![]()
Du får sjekke i morgenJa det var helt klart en gressklipper jeg hørte samt at det luktet nyklipt gress i lufta haha vet ikke hvem som klipte så kan ikke sjekke at det ble pent da![]()
Kjipt, det blåser alltidDet kan hende![]()
Denne plenklipperen kan jo umulig være edru![]()
Kulere er det ikke mulig å bliDa blir vi kule![]()
Er det ikke promillegrense på å kjøre gressklipper i Porsgrunn?!Kanskje det er samme som har fest?? Haha jaja ikke noe jeg bryr meg stort om, ikke noen andre heller virker det som for da hadde vel politiet kommet![]()
Er det ikke promillegrense på å kjøre gressklipper i Porsgrunn?!![]()
Er greit innimellom jA![]()
Nei, det er ikke enkeltSitter å ser om jeg kan finne en spennende oppskrift på sjokoladekake jeg kan bruke som dåpskake... men jaggu ikke lett å velge oppskrift etter noe man ser på nettet hehe
Ikke fått noe enda. Hun sover, og jeg vet det blir en kamp med paracet
Men hun får hvis hun blir urolig utover natta. Men vi prøver først uten ;-)
SelvfølgeligIkke som jeg har hørt omer det det hos dere kanskje??
![]()
Her inne var det folk enda??
Selvfølgelig
Blir man tatt så får man ikke lov til å klippe plenen på 1 år![]()
Jada, her er det noenHer inne var det folk enda??
Ikke like flott med en eng rundt huset daÅ det hørtes ille flott ut å slippe![]()