Skravletråd NY!!!

Det er ikke vanskelig å skjønne at det er sommer når man bor i byn og har verandadøra åpen. Kl er straks 00.30 og jeg har en nabo som klipper plen og en eller annen i nærheten som har fest for ente gang iløpet av de 2 siste ukene haha nå plages ikke jeg av lydene men lurer på hvordan den plenen blir seende ut etter å ha blitt klippet i mørket :p og jeg skjønner at de som fester tydeligvis ikke skal på jobb om morningen :p men det er nå jeg innser at jeg tydeligvis er blitt voksen for det frister ikke engang å skulle være med å feste haha :p

Herlig :D Summer in the city :p

Nei, det er ikke enkelt:) må jo prøvebake først da?!

Ja det må prøvebakes, jeg må jo gjøre den melkefri også så må nesten prøvebake for å se om den blir bra uansett :P men jeg vet liksom ikke hva slags kake jeg skal gå for... jeg gidder nemlig ikke noe bløtkake eller marsipankake siden jeg ikke liker det og enkelte er så sære at de ikke spiser krem som ikke er laget den dagen og så vil de ikke ha melkefri krem :P og siden det er mest sannsynlig 3 unger som ikke skal ha melk i dåpen blir alle kaker melkefrie :P

Ja, syns det høres koselig ut jeg :) Jeg bor lengre ut på landet og må nøye meg med lyden av vær og vind og fuglekvitter :)

Men det har sin sjarm det og da :D bodde på landet før og det var ikke så mye mer der men lyden av fugler er veldig trivelig da :)

Ja det må prøvebakes, jeg må jo gjøre den melkefri også så må nesten prøvebake for å se om den blir bra uansett :P men jeg vet liksom ikke hva slags kake jeg skal gå for... jeg gidder nemlig ikke noe bløtkake eller marsipankake siden jeg ikke liker det og enkelte er så sære at de ikke spiser krem som ikke er laget den dagen og så vil de ikke ha melkefri krem :P og siden det er mest sannsynlig 3 unger som ikke skal ha melk i dåpen blir alle kaker melkefrie :P
Nei, da ville jeg ha droppet bløtkake ja:)
Ingen du kjenner som har en knallgod oppskrift da tro?

Back
Topp