Skravletråd NY!!!

Brette klær er kjedelig, men støvsuge er absolutt på samme nivå tror jeg... Rydde gulvet fritt for lego og andre greier så det er KLART til støvsuging er enda verre, og reelt sett støvsuger jeg nesten aldri, jeg bruker mopp, samler sammen og sier til ungene at de får ta det de vil ta vare på før jeg koster opp resten og kaster det....
jeg bruker også mopp, mye enklere.

Forrige henvisning var jo sendt elektronisk til sykehuset, og jeg orker ikke involvere henne mer i dette her om jeg slipper. Jeg går til jm i morgen tidlig og satser på at hun finner lyden.

Men har fått tips om en annen privat aktør som ikke trenger henvising (og derfor må betales helt privat, men det er greit) som vi kan ringe dersom jm heller ikke finner hjertelyd i morgen.

Jeg tror egentlig at alt er vel, men jeg kjenner jo at jeg trenger en bekreftelse
Får håpe jm finner hjertelyden da så slipper du å tenkemer på det.

jeg bruker også mopp, mye enklere.

Ja, men av og til er det greit å stævsuge f.eks sofa.

Vi har hund. Hun har ikke lov til å være i sofaen, men jeg skal love deg at det er hundehår under putene likevel. Det er jo hundehår ganske nøyaktig over alt...

Ja, men av og til er det greit å stævsuge f.eks sofa.

Vi har hund. Hun har ikke lov til å være i sofaen, men jeg skal love deg at det er hundehår under putene likevel. Det er jo hundehår ganske nøyaktig over alt...
Det tror jeg på, blir mye hår av hunder..

Greit å få en sjekk, og så skal jeg ha meg hjemmedoppler så vi kan sjekke hjemme videre siden jeg ser det som trolig at jeg kommer til å spotte jevnt og trutt, og jeg blir litt bekymra, og mannen veldig. Da er det greit å kunne sjekke hjertelyd etter større blødninger frem til vi kommer så langt at jeg kan kjenne liv og sånn. (og definitivt oppsøke lege om det skjer noe når vi har kommet så langt at den kan reddes, altså. Men sånn som nå er det jo ikke noe legen kan gjøre fra eller til, så da hadde det vært greit nok å bare bekrefte at hjertet slår, så hadde mannens blodtrykk blitt mer levelig)
Bare ikke det blir sånn at en doppler gjør dere mer bekymret om dere ikke finner hjertelyd selv da? Er ikke så lett kanskje for oss "vanlige" å finne lyd sånn Alltid?

Hva holder du på med?
Opp kl 06:30, ordne barna, lage matpakker, spise frokost
Kjøre eldste på SFO og frøkna til barnehagen i Oslo (30 km unna)
Kjøre hjem, spise resten av frokosten, skrive handleliste, hente U (mannen er syk og hjemme).
Til fotografen og velge bilder og rammer og lage bestilling.
Ukeshandle.
Kjøre hjem, spise lunsj. (her var den lille timen)
Hente eldsten og kjøre hjem, kjøre og hente frøkna...
Lage middag.
Spise middag.
Legge U

Sliten nå

God kveld :-D

Frøkna har fått feber.. 38.9 før hun la seg før kl 18...
Hun styra fælt forrige natt, sov dårlig og sovna ikke ordentlig før kl 02...
Og nå altså syk.. Ikke så vanlig midt i juni liksom...

Jaja, flaks samboer har ferie, da går det ikke sykedager ;-)

God kveld :-D

Frøkna har fått feber.. 38.9 før hun la seg før kl 18...
Hun styra fælt forrige natt, sov dårlig og sovna ikke ordentlig før kl 02...
Og nå altså syk.. Ikke så vanlig midt i juni liksom...

Jaja, flaks samboer har ferie, da går det ikke sykedager ;-)
god bedring tilfrøkna

Back
Topp