Skravletråd NY!!!

Fordi jeg våknet av at det rant brunt blod ut av meg natt til onsdag, og fortsatt spotter brunt jevnt og trutt, og derfor ønsker meg bekrftelse på at det er liv i den lille i magen.

UL får jeg dog ikke før på tirsdag 30.6 så jeg har ordnet meg time hos jordmor på helsestasjonen i morgen 8.45, hun skal lytte etter hjertelyden så jeg håper å få litt ro i sjelen for helgen.

Og så har jeg besluttet at jeg må ha en hjemmedoppler dersom denne saken her skal drive å skremme meg slik hele tiden!
Hvor langt er du på vei?

Jeg blødde/spottet brunt i begge mine svangerskap. Har du smerter da?
Jeg var på sjekk med eldste, men aldri med yngste.
Trenger ikke være noe.
Jeg kunne feks ikke hoste kraftig eller trene uten at jeg begynte å blø. Holdt på helt til uke 24 med yngste.

Hvor langt er du på vei?

Jeg blødde/spottet brunt i begge mine svangerskap. Har du smerter da?
Jeg var på sjekk med eldste, men aldri med yngste.
Trenger ikke være noe.
Jeg kunne feks ikke hoste kraftig eller trene uten at jeg begynte å blø. Holdt på helt til uke 24 med yngste.

Jeg er 12+3 i dag. Spottingen på mandag oppsøkte jeg ikke lege for. Å våkne av at det renner ut av meg natt til onsdag, da oppsøkte jeg lege...

Det trenger ikke være noe, jeg TROR ikke det er noe, men jeg kan tenke meg å få det bekreftet, og min mann er halvt nervevrak stakkar

Så bra passa på å handla på tilbud. :-) de prøvar eg selv og å gjør
Det er alltid greit med tilbud:)
Synes butikkene startet salget tidlig i år.

Fordi den private gynekologen jeg har gått til har ferie nå, derfor ble jeg henvist til sykehuset. Jeg kjenner ikke til så mange andre private alternativer, har fått tips om noen jeg skal vurdere dersom jm ikke finner hjertelyden i morgen, de eneste jeg kom på i dag krever også henvisning, så om jeg først må få ny henvising tar det ikke nevneverdig kortere tid.
Kan ikke legen baar skrive ut samme henvisning som sist så tar du med den til privat?

Jeg er 12+3 i dag. Spottingen på mandag oppsøkte jeg ikke lege for. Å våkne av at det renner ut av meg natt til onsdag, da oppsøkte jeg lege...

Det trenger ikke være noe, jeg TROR ikke det er noe, men jeg kan tenke meg å få det bekreftet, og min mann er halvt nervevrak stakkar
Ja jeg hadde en sånn rennende sak med eldste, det kom nok av kraftig hoste. Var ikke noe galt.

Men greit å sjekke det opp Ja :-)

Nei det synes jeg ikke, klesbretting er det verste jeg vet ;)

Brette klær er kjedelig, men støvsuge er absolutt på samme nivå tror jeg... Rydde gulvet fritt for lego og andre greier så det er KLART til støvsuging er enda verre, og reelt sett støvsuger jeg nesten aldri, jeg bruker mopp, samler sammen og sier til ungene at de får ta det de vil ta vare på før jeg koster opp resten og kaster det....

Kan ikke legen baar skrive ut samme henvisning som sist så tar du med den til privat?

Forrige henvisning var jo sendt elektronisk til sykehuset, og jeg orker ikke involvere henne mer i dette her om jeg slipper. Jeg går til jm i morgen tidlig og satser på at hun finner lyden.

Men har fått tips om en annen privat aktør som ikke trenger henvising (og derfor må betales helt privat, men det er greit) som vi kan ringe dersom jm heller ikke finner hjertelyd i morgen.

Jeg tror egentlig at alt er vel, men jeg kjenner jo at jeg trenger en bekreftelse

60 innlegg til og jeg er med i trekning av pysj og dørskilt. Akkurat det jeg ønsker meg :D

Ja jeg hadde en sånn rennende sak med eldste, det kom nok av kraftig hoste. Var ikke noe galt.

Men greit å sjekke det opp Ja :)

Greit å få en sjekk, og så skal jeg ha meg hjemmedoppler så vi kan sjekke hjemme videre siden jeg ser det som trolig at jeg kommer til å spotte jevnt og trutt, og jeg blir litt bekymra, og mannen veldig. Da er det greit å kunne sjekke hjertelyd etter større blødninger frem til vi kommer så langt at jeg kan kjenne liv og sånn. (og definitivt oppsøke lege om det skjer noe når vi har kommet så langt at den kan reddes, altså. Men sånn som nå er det jo ikke noe legen kan gjøre fra eller til, så da hadde det vært greit nok å bare bekrefte at hjertet slår, så hadde mannens blodtrykk blitt mer levelig)

Back
Topp