Burde lufta hunden og...når jeg tenker meg om![]()
Ja den hadde nok satt pris på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde lufta hunden og...når jeg tenker meg om![]()
Hvor langt er du på vei?Fordi jeg våknet av at det rant brunt blod ut av meg natt til onsdag, og fortsatt spotter brunt jevnt og trutt, og derfor ønsker meg bekrftelse på at det er liv i den lille i magen.
UL får jeg dog ikke før på tirsdag 30.6 så jeg har ordnet meg time hos jordmor på helsestasjonen i morgen 8.45, hun skal lytte etter hjertelyden så jeg håper å få litt ro i sjelen for helgen.
Og så har jeg besluttet at jeg må ha en hjemmedoppler dersom denne saken her skal drive å skremme meg slik hele tiden!
Ja jeg så det etterhvert ;-)Hun har vært på farten i hele dag, rett og slett.
Hvor langt er du på vei?
Jeg blødde/spottet brunt i begge mine svangerskap. Har du smerter da?
Jeg var på sjekk med eldste, men aldri med yngste.
Trenger ikke være noe.
Jeg kunne feks ikke hoste kraftig eller trene uten at jeg begynte å blø. Holdt på helt til uke 24 med yngste.
Nei det synes jeg ikke, klesbretting er det verste jeg vetKanskje ikke
Det er ihvertfall kjekkere enn å støvsuge![]()
Ja jeg så det etterhvert ;-)
Det er alltid greit med tilbudSå bra passa på å handla på tilbud.de prøvar eg selv og å gjør
Kan ikke legen baar skrive ut samme henvisning som sist så tar du med den til privat?Fordi den private gynekologen jeg har gått til har ferie nå, derfor ble jeg henvist til sykehuset. Jeg kjenner ikke til så mange andre private alternativer, har fått tips om noen jeg skal vurdere dersom jm ikke finner hjertelyden i morgen, de eneste jeg kom på i dag krever også henvisning, så om jeg først må få ny henvising tar det ikke nevneverdig kortere tid.
Ja jeg hadde en sånn rennende sak med eldste, det kom nok av kraftig hoste. Var ikke noe galt.Jeg er 12+3 i dag. Spottingen på mandag oppsøkte jeg ikke lege for. Å våkne av at det renner ut av meg natt til onsdag, da oppsøkte jeg lege...
Det trenger ikke være noe, jeg TROR ikke det er noe, men jeg kan tenke meg å få det bekreftet, og min mann er halvt nervevrak stakkar
Nei det synes jeg ikke, klesbretting er det verste jeg vet![]()
Handlet en del til jentungen. Fleece, jakke, bukse, genser og pysjHva shoppet du?
Nei det synes jeg ikke, klesbretting er det verste jeg vet![]()
Gjør meg klar for jobbHva driver dere med?![]()
Kan ikke legen baar skrive ut samme henvisning som sist så tar du med den til privat?
Ja jeg hadde en sånn rennende sak med eldste, det kom nok av kraftig hoste. Var ikke noe galt.
Men greit å sjekke det opp Ja![]()
60 innlegg til og jeg er med i trekning av pysj og dørskilt. Akkurat det jeg ønsker meg![]()
Effektiv du har vært idag daHar en sovende baby på fanget. Har trena 30 day shred og malt ferdig første strøk på to vegger i stuen.
Har 3,5 vegg igjen![]()