Haha, uff
Gikk det bra his legen da?
Jada det var bare en kjapp sjekk i dag siden jeg var på ul om mandagen så var bare prøvetaking i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, uff
Gikk det bra his legen da?
Kosekaniner til U, og kokebokhylle til megHørtes ut som trivelig syssel det daHva skal du ha på IKEA?
Nei, tydeligvis ikke jeg heller! Var redd den skulle ramle ut og svelges i natt, så måtte prøve å trekke den før han la seg. Men det funka jo ikke.Hehe...det trikset har jeg aldri fått til![]()
Jøss, så flott da
Da har du jo fått sove litt!
Hehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme daJeg hadde bare syntrs det hadde vært koselig. Men kunne nok blitt litt småampert mellom dem om dem skulle sett for mye av hverandre
De har veldig god kontakt og sånn, og er ikke uvenner altså. Det er bare det at de er alt for like
og da går dem hverandre litt på nervene og til tider
![]()
Høres bra ut. Blir vel ilea på oss i løpet av sommeren og, kanskje.. Handle litt til barnerommetKosekaniner til U, og kokebokhylle til meg![]()
Det er krise daurutinert!
![]()
Du er jammen flink![]()
Bursdagsgave til mannen, ja....
Vel, på en måte..
Vi har masse bilder på veggene her fra frøkna vet på U sin alder, og eldsten var litt eldre enn frøkna.
De bildene trengs å suppleres...
Snakket med mannen om å gjøre det over sommeren (slik at han ikke skal begynne med det nå).
Siden det er noe vi egentlig skal ha likevel blir gaven på en måte at jeg faktisk har gjort det, og han slipper og styre med det.
Han vet ingenting
U tar ikke smokk, men må ha øret til kaninen sin i munnene når han skal sove, den er kjøpt på Ikea og vi trenger flere. I tillegg er den bokhyllen jeg har til kokebøker full så skal kjøpe en ekstra hylle..
Jepp!! Akkurat samme her! Like sta begge to. Og veldig kverulantisk når dem snakker med hverandreSamme her... Vi kunne fint bodd nær mine foreldre, men ikke nær hans mor
De er aaaalt for like..og sta![]()
Tusen takk! gleder meg så utrolig til det kinderegget altså!!!![]()
Regna med detNå fikk jeg lyst på sjokolade
. Eller faktisk en saftig sjokoladekake
![]()
Jepp!! Akkurat samme her! Like sta begge to. Og veldig kverulantisk når dem snakker med hverandrenesten morsomt å høre på til tider!
Hvilken kake var det?Jeg gleder meg til dåpen, for da skal jeg bake den fantastisk gode sjokoladekaken igjen![]()
Jada det var bare en kjapp sjekk i dag siden jeg var på ul om mandagen så var bare prøvetaking i dagmen bt, puls og blodprosenten var gått ned og vekta hadde gått ned med 1 kg. Så har jeg uvi og måtte starte på jern
men ellers så er jeg i veldig fin form og fikk beskjed av legen at han hadde ikke sett meg se så bra ut i svangerskapet så det må jo være bra
![]()
Snakk om shoppingspree! Bye bye skattepenger
D er planleggingsdag i barnehagen idag, så jeg tok med storesnupp og lillesnupp og trilla ned til senteret.
Der fikk skattepengene ben å gå på
Storesnupp har fått 6 shortser, en topp, solbriller og en kul caps og naturhårbørste. Jeg kjøpte meg fire shortser og en kort thights. Så kjøpte vi solkrem som jeg sjekka med hormonappen først
Nå et jeg stekt i ansiktet for sola stråla masse hele gåturen hjem igjen. Vi gikk totalt 9 km idag![]()
Hahaha!!Høres veeeldig kjent ut, ja![]()
Hahaha!!så det finnes flere sånne altså...
Jeg gleder meg til dåpen, for da skal jeg bake den fantastisk gode sjokoladekaken igjen![]()