Skravletråd NY!!!

Haha, uff :p
Gikk det bra his legen da?

Jada det var bare en kjapp sjekk i dag siden jeg var på ul om mandagen så var bare prøvetaking i dag :P men bt, puls og blodprosenten var gått ned og vekta hadde gått ned med 1 kg. Så har jeg uvi og måtte starte på jern :P men ellers så er jeg i veldig fin form og fikk beskjed av legen at han hadde ikke sett meg se så bra ut i svangerskapet så det må jo være bra :P

Hehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme da:) Jeg hadde bare syntrs det hadde vært koselig. Men kunne nok blitt litt småampert mellom dem om dem skulle sett for mye av hverandre:D De har veldig god kontakt og sånn, og er ikke uvenner altså. Det er bare det at de er alt for like:P og da går dem hverandre litt på nervene og til tider;)

Samme her... Vi kunne fint bodd nær mine foreldre, men ikke nær hans mor :p
De er aaaalt for like..og sta :p

Bursdagsgave til mannen, ja....
Vel, på en måte..
Vi har masse bilder på veggene her fra frøkna vet på U sin alder, og eldsten var litt eldre enn frøkna.
De bildene trengs å suppleres...
Snakket med mannen om å gjøre det over sommeren (slik at han ikke skal begynne med det nå).
Siden det er noe vi egentlig skal ha likevel blir gaven på en måte at jeg faktisk har gjort det, og han slipper og styre med det.
Han vet ingenting :)

U tar ikke smokk, men må ha øret til kaninen sin i munnene når han skal sove, den er kjøpt på Ikea og vi trenger flere. I tillegg er den bokhyllen jeg har til kokebøker full så skal kjøpe en ekstra hylle..

Aha, ja kan tenke meg at du trenger en ekstra hylle ;)
Gikk det bra på selve fotograferingen?

Jada det var bare en kjapp sjekk i dag siden jeg var på ul om mandagen så var bare prøvetaking i dag :p men bt, puls og blodprosenten var gått ned og vekta hadde gått ned med 1 kg. Så har jeg uvi og måtte starte på jern :p men ellers så er jeg i veldig fin form og fikk beskjed av legen at han hadde ikke sett meg se så bra ut i svangerskapet så det må jo være bra :p

Hørtes jo helt supert ut :)

Snakk om shoppingspree! Bye bye skattepenger :p

D er planleggingsdag i barnehagen idag, så jeg tok med storesnupp og lillesnupp og trilla ned til senteret.

Der fikk skattepengene ben å gå på :p

Storesnupp har fått 6 shortser, en topp, solbriller og en kul caps og naturhårbørste. Jeg kjøpte meg fire shortser og en kort thights. Så kjøpte vi solkrem som jeg sjekka med hormonappen først :)

Nå et jeg stekt i ansiktet for sola stråla masse hele gåturen hjem igjen. Vi gikk totalt 9 km idag :D

Har skattepengene kooooomt?? :o :o :p

Voldsomt å dere har skravla på den tiden jeg var borte :O orka ikke å lese engang jeg :P

Back
Topp