Skravletråd NY!!!

Hehe...ikke alltid like populært:p
Men mannen her klager ikke så mye;)
Hehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme da:) Jeg hadde bare syntrs det hadde vært koselig. Men kunne nok blitt litt småampert mellom dem om dem skulle sett for mye av hverandre:D De har veldig god kontakt og sånn, og er ikke uvenner altså. Det er bare det at de er alt for like:P og da går dem hverandre litt på nervene og til tider;)

Skulle de bildene være en overraskelse til mannen?
Og hva skal dere på Ikea?
Bursdagsgave til mannen, ja....
Vel, på en måte..
Vi har masse bilder på veggene her fra frøkna vet på U sin alder, og eldsten var litt eldre enn frøkna.
De bildene trengs å suppleres...
Snakket med mannen om å gjøre det over sommeren (slik at han ikke skal begynne med det nå).
Siden det er noe vi egentlig skal ha likevel blir gaven på en måte at jeg faktisk har gjort det, og han slipper og styre med det.
Han vet ingenting :)

U tar ikke smokk, men må ha øret til kaninen sin i munnene når han skal sove, den er kjøpt på Ikea og vi trenger flere. I tillegg er den bokhyllen jeg har til kokebøker full så skal kjøpe en ekstra hylle..

Hehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme da:) Jeg hadde bare syntrs det hadde vært koselig. Men kunne nok blitt litt småampert mellom dem om dem skulle sett for mye av hverandre:D De har veldig god kontakt og sånn, og er ikke uvenner altså. Det er bare det at de er alt for like:P og da går dem hverandre litt på nervene og til tider;)
Å ja:p han hadde klikket om mammaen hans hadde bodd her:p de krangler ofte om de er for lenge sammen:cool:

Back
Topp