Hehe...ikke alltid like populærtHoho, hvis mannen skulle hatt mammaen sin så nærme, tror jeg stemningen fort hadde blitt dårlig her i huset![]()
Men mannen her klager ikke så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ikke alltid like populærtHoho, hvis mannen skulle hatt mammaen sin så nærme, tror jeg stemningen fort hadde blitt dårlig her i huset![]()
Veldig greit å være i nærheten av familie når man har barn![]()
Hørtes ut som trivelig syssel det daI dag: Husarbeid
I morgen: Til fotografen og bestille de bildene vi skal ha og ukeshandel
Fredag: Ikea
Hehe...det trikset har jeg aldri fått tilJa, veldig og!! Prøvde med tråd rundt tanna i går, men tråden datt jo bare av tanna joo!!
Ja, og flytter vi den veien er det nærmere jobben min og![]()
Se der ja, bare fordelerHva sier mannen?
Ja, det høres i hvert fall veldig logisk utKan nok være en sammenheng der ja![]()
Hehe, jeg hadde nok ikke hatt no problem med det, men verre med han. De er ikke uvenner eller no sånt altså, men de bare går hverandre på nervene begge to, ofte![]()
Hehe...det trikset har jeg aldri fått til![]()
Hehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme daHehe...ikke alltid like populært
Men mannen her klager ikke så mye![]()
Ja høres veldig ekkelt utSyns det høres skummelt ut, hvertfall for mor
![]()
Veldig greitHihi, skjønner. Kanskje like greit å ikke være naboer da![]()
Ja, det høres i hvert fall veldig logisk ut![]()
Bursdagsgave til mannen, ja....Skulle de bildene være en overraskelse til mannen?
Og hva skal dere på Ikea?
Å jaHehe, jeg tenkte mer at han ikke ville Takla å hatt sin egen mor så nærme daJeg hadde bare syntrs det hadde vært koselig. Men kunne nok blitt litt småampert mellom dem om dem skulle sett for mye av hverandre
De har veldig god kontakt og sånn, og er ikke uvenner altså. Det er bare det at de er alt for like
og da går dem hverandre litt på nervene og til tider
![]()
Så herlig å få brukt litt penger
Og samtidig fått litt trim!
Ja høres veldig ekkelt ut![]()